Opbevaring af tørfoder

Jeg modtog i dag pakke fra zooplus.de, med masser af både tør og vådmad. Denne gang huskede jeg og gå ind for at tjekke hvor mange zooplus point jeg havde skrabet sammen, og jeg havde MANGE :-). Jeg besluttede mig for at fyre nogle af dem af ( det er jo altid rart med lidt gratis gaver :slight_smile: ). Så jeg besluttede mig for at bruge nogle af mine point, til nye foderbeholdere, og faldt over disse

De er simpelthen geniale …For det første synes jeg de er meget pæne, for det andet kan de klappes helt sammen hvis man har flere som ikke er i brug - På den måde fylder de ingenting. Så nu er mine efterhånden grimme RC plastikspande smidt ud, og de sorte står nu og pryder i køkkenet.

Så hvis I har ubrugte point, og mangler opbevaring, så min anbefaling :slight_smile:

Jeg har en selv :slight_smile:

Det eneste problem jeg lige kan se ved dem er, at de ikke er helt lufttætte…

[QUOTE=Lykke;1201658]Jeg har en selv :slight_smile:

Det eneste problem jeg lige kan se ved dem er, at de ikke er helt lufttætte…[/QUOTE]

Er de ikke lufttætte Lykke ?? …Mine er da foret med noget plastik agtig stof, som ihvertilfælde kan holde vand. Jeg vaskede nemlig mine godt af inden jeg fyldte foder i, jeg synes nemlig ikke det plastik noget duftede særlig godt, så jeg lod dem stå fyldt med lunken vand med eddike en times tid, inden jeg tørrede dem grundig og tog dem i brug

Nej, for der er jo lynlåsen. Man kan presse luft ud af den, når de er lynede, så det må betyde de ikke er lufttætte…

Jeg mener så at Charlotte/Shana også bruger dem og har vist aldrig haft problemer med at maden blev dårlig :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1201669]Nej, for der er jo lynlåsen. Man kan presse luft ud af den, når de er lynede, så det må betyde de ikke er lufttætte…

Jeg mener så at Charlotte/Shana også bruger dem og har vist aldrig haft problemer med at maden blev dårlig :)[/QUOTE]

Okay, det har jeg så ikke prøvet, men jeg hælder heller ikke tørfoderet direkte ned i beholderen, jeg sætter posen ned, og lukker posen med klemmer.

Jeg gør på samme måde, så var egentligt os bare noget jeg opdagede, da jeg pakkede den væk :slight_smile: