Opdagelse af badeværelsesvasken

I det lille års tid Emina & jeg har delt hjem, har hun udviklet sig meget, mere end nogen anden kat jeg har mødt. Hun opdager også med mellemrum nye ting & steder i hjemmet, på trods af det kun er en to værelset lejlighed :tihi:

For nogle måneder siden opdagede hun badeværelsesvasken, i starten bed hun vandstrålen over, nu har hun så heldigvis lært at drikke vandet. Oftest kommer hun når jeg er færdig med at bade, hilser med lyd & hopper så op i vinduet & venter på jeg åbner for vandet, for så at indtage vasken.

I går synes hun så vasken skulle “ligges til” & det kom der disse billeder ud af :inlove:

Hahah hvor sødt!

Vores vandhane drypper desværre, så der er ikke nogen af vores der skal nyde noget af at ligge der :smiley:

Første gang Emina forsøgte at lægge sig der, måtte jeg også lukke for vandet hurtigt, for hun havde åbenbart ikke lige forbundet vandet hun drak med noget der kunne gøre hende våd :smiley: Men forventer heller ikke det bliver et fast sovested, da hun normalt kun gider at opholde sig på badeværelset når jeg er der :slight_smile:

Emina er så smuk :hjerte: - og vasken er jo et godt sted at være, når hun skal holde øje med dig. :slight_smile:

Haha håndvaske er bare gode ligge pladser :stuck_out_tongue:

Det synes Sirius også :rock:

De er så søde, når de ligger i håndvasken. :hjerte:
…og hvor er hun smuk! Ja, det er Sirius også, der er nu noget over tortie.

Tak, bliver altid varm om hjertet når andre siger noget pænt om hende :slight_smile: & ja, fra vasken har man godt overblik over hele badeværelset :smiley:

[QUOTE=Nadia;852009]Haha håndvaske er bare gode ligge pladser :stuck_out_tongue:

Det synes Sirius også :rock:

[/QUOTE]

Med sådan en vask, eller skulle jeg sige indhold i vasken, får man da lyst til at vaske hænder hele tiden :smiley:

[QUOTE=Helle;852023]De er så søde, når de ligger i håndvasken. :hjerte:
…og hvor er hun smuk! Ja, det er Sirius også, der er nu noget over tortie.[/QUOTE]

Det synes jeg nemlig ozz, men har ikke før haft en kat der hoppede op i vasken, så måtte jo lige tage nogle billeder af det. & tak :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;851923]Hahah hvor sødt!

Vores vandhane drypper desværre, så der er ikke nogen af vores der skal nyde noget af at ligge der :D[/QUOTE]

Nu spørger jeg lige dumt - er det ikke bare en lille pakning, der skal skiftes? Det er meget uøkonomisk med en dryppende vandhane. Vand er DYRT! :slight_smile:

Sorry - OT!

Og så til noget lidt mere on topic:

Sådan nogle blåtortier, og dermed også Emina, er altså smukke, uanset hvor de ligger :slight_smile:

Jeg har også et par gange fundet mine abyer ude i håndvasken, hvor de fik deres lille middagslur.

[QUOTE=galath;852249]Nu spørger jeg lige dumt - er det ikke bare en lille pakning, der skal skiftes? Det er meget uøkonomisk med en dryppende vandhane. Vand er DYRT! :slight_smile:

Sorry - OT![/QUOTE]

Jamen det er skam ikke OT. Men det kræver en helt ny vandhane :frowning: For det er sådan et mystisk system i de vandhaner, og pakningerne kan man ikke få mere :dokdok: (og tro mig, vi har ledt højt og lavt!)

Hvor er hun fin og hvor gør hun sig til for kameraet :slight_smile:
Skønne billeder :slight_smile:

[QUOTE=Lise H;852330]Hvor er hun fin og hvor gør hun sig til for kameraet :slight_smile:
Skønne billeder :)[/QUOTE]

Tak : ) Kamera er hun vist ret ligeglad med, men hende der holder det giver hende jo mad, så det sker da man prøver at gøre indtryk :smiley:

[QUOTE=galath;852250]Og så til noget lidt mere on topic:

Sådan nogle blåtortier, og dermed også Emina, er altså smukke, uanset hvor de ligger :slight_smile:

Jeg har også et par gange fundet mine abyer ude i håndvasken, hvor de fik deres lille middagslur.[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Ih hvor er hun altså flot! Er helt vild med blåtortier!

hvor ser det bare hyggeligt ud :ok:

Mange tak :slight_smile: Sjovt nok er hun valgt udelukket p.g.a. hendes personlighed, hendes udseende er ren bonus :smiley:

Enig & det synes jeg helt klart det er & Emina lader da også til at hygge sig :slight_smile:

Hun er bare super smuk… Lækker bamse pels :hjerte: