Opdagelse af badeværelsesvasken

Mange tak :slight_smile: Da jeg fik hende for et lille år siden, har hendes pels virkelig trist. Dårlig kost & havde lige haft et kuld killinger (jeg fik hende ugen efter de var flyttet) men allerede en måned efter var hendes pels godt på vej til at blive den lækre tætte kraftige pels hun har nu. Jeg har aldrig før haft en kat med så tyk & god en pels & hendes kost nu, jamen den bliver selvfølgelig købt hos dyrlægen. Både hendes udseende & personlighed har ændret sig meget siden hun flyttet ind & absolut til det bedre :wehuu:

God kost gør bare rigtig meget :slight_smile: dejligt at hun så hurtigt kom på ret køl

Det lyder jo bare som den perfekte kat! :ok:

Lige præcis, så i stedet for en tynd kat med rigtig trist pels har jeg nu en robust kat med god vægt & sund pels :hjerte:

Heldigvis ja, for hun skulle jo udfylde tabet af min forrige kat :ked:& han var godt nok noget af en personlighed, så vidste at min næste kat var nød til at være specielt for at jeg hurtigt ville kunne knytte mig til hende. Jeg havde så ikke forventet at finde en der overgik ham i personlighed :tihi: Men Emina har også udviklet sin personlighed voldsomt mens hun har boet hos mig, så noget kunne tyde på at hun er den perfekte kat & jeg er det perfekte hjem. Total win win :thumbup::hjertehop:

Hvor dejligt I har fundet hinanden så! :smiley:

Sikke en dejlig lækker mis :smelter: Hun putter da bare i hjemmets bedste plads. Min den ene er også håndvaske kat :tihi:

Fuldstændig enig! :smiley:

Tak :slight_smile: Tiden vil vise om hun bliver fast håndvaske kat, meeen det bliver nok begrænset hvis hun forsat kun er der når jeg er i rummet. For selv om jeg er glad for mit badeværelse, så er det ikke ligefrem det rum jeg opholder mig mest i :tihi: Men der er ingen tvivl om ens håndvask bliver så meget pænere når der ligger en kat :lovelove:

Hvor er hun bare en skøn smuk kat!

Mange tak :slight_smile: Tror jeg må til at smide billeder op af hende oftere, sådan som i roser hende:ups: :slight_smile:

Sikke en smuk kat :iloveyou:

Tak :slight_smile:

Det kan du roligt gøre, Ea. Jeg tror aldrig, der vil komme andet end ros til din smukke Emina. :slight_smile:

:ups: Tak for de søde ord Finn :slight_smile: