Opdatering af skal besøge killinger idag

Som lovet ville jeg skrive en opdatering af mit besøg hos opdrætter i dag,

jeg må sige at det var virkelig bare en skøn oplevelse virkelig lækre katte, en opdrætter der kunne svare på mine spørgsmål og som virkelig gav sig tid til at sætte mig ind i udstillings værdenen og bare generelt om main coon:) det var virkelig skønt.

jeg havde jo skrevet lidt ned så jeg havde noget at gå ud fra den fik jeg dog ikke brug for, da jeg fik alle de oplysninger jeg havde skrevet ned som spørgsmål.

Så der gik 5 timer i selvskab med katte og killinger, på vej hjem tænkte jeg over den killing som var bedst egnet til udstilling og lovet at vende til bage i morgen men det har jeg ikke kunne vente med, så nu er den første killing bestilt og flytter ind om små 4 uger:)

hun havde enda været så sød at snakke med en anden opdrætter som jeg skal ud og se en anden killing hos som er ca samme alder som kan flytte med den lille ny beboer den dag han skal flytte ind :smiley:

så nu er katte eventyret i gang :smiley:

Tillykke,hvor bliver det spændende at se billeder:love2:

Og super at du fandt en god opdrætter.Det bliver spændende at se jer til udstillinger i fremtiden.

Tine

Det er dog fantastisk glædeligt for dig. Stort tillykke med dine…snart 2 killinger. Det er rigtig godt at anskaffe sig 2.

Jeg har selv Maine Coon, de er bare såååå dejlige. Det synes enhver katteejer jo, at lige netop deres kat er, ellers havde vi dem jo ikke :slight_smile:

Glæder mig til at høre og…fremfor alt…se vidunderne.

Hvor dejligt at det var en god oplevelse :slight_smile:
Tillykke med din nye killing :klappekat:

Lyder som en rigtig positiv oplevelse :smiley:

der skal nok komme billider har spurgt om jeg må låne et par stykker fra hendes hjemmeside så det venter jeg lige svar på :smiley:

Det lyder da skønt :smiley:
Det kan jo være man kommer til at se dig og dine kommende misser på udstillingene rundt i landet.:slight_smile:
Vi udstiller er jo altid glade for at se nye ansigter til udstillinger :smiley:

Hvis du linker til hendes hjemmeside her…så kan vi selv gå ind og se billederne. :slight_smile:

[QUOTE=Noël;906958]Det lyder da skønt :smiley:
Det kan jo være man kommer til at se dig og dine kommende misser på udstillingene rundt i landet.:slight_smile:
Vi udstiller er jo altid glade for at se nye ansigter til udstillinger :D[/QUOTE]

Det kommer du til melder i hvert fald til i køge 23/9 og strøby den 4/11 der har opdrætter også sagt at hun vil komme og hjælpe selv om hun ikke skal udstille med lige får at få mig igang :smiley:

http://www.funkycats.dk/SL_Shinobi.html

Det er ham her :smiley:

Hvor ER han skøn:love2:

Desværre kommer vi ikke til disse resten af året er vi på udstilling i jylland, fyn og tyskland.
Det er ikke så tit vi forvilder os til djævleøen :tihi::tihi:

[QUOTE=stefanp;906964]funkycats.dk/SL_Shinobi

Det er ham her :D[/QUOTE]
Sikke en fix lille sag :hjerte:

Dejlig killing:smelter:

Han er lækker…kan godt forstå du er glad.
Hvem er så den anden du skal se på…

http://www.lovehulen.dk/lovehulen/Castello.html

Det er den anden jeg først skal ud og se :smiley:

[QUOTE=stefanp;906993]http://www.lovehulen.dk/lovehulen/Castello.html

Det er den anden jeg først skal ud og se :D[/QUOTE]

Den er da også flot. Løvehulen har jo været med i mange år…det er vel snart 30…

Hvor bliver det spændende for dig Stefan :slight_smile:

Tillykke med de to kommende killinger. Det bliver da super spændende. :slight_smile: Jeg er glad for at du vil dele din oplevelse med mig omkring “første besøg hos opdrætter.” Så skal jeg ikke frygte noget den dag det bliver min tur. For jeg tænker, at inden du tog afsted, måtte det næsten føles som at skulle til en eller anden eksamen, når man skal stå overfor, om man er “værdig” nok til at overtage en opdrætter’s små “børn.” :slight_smile: Kemien skal jo gerne være der og et nogenlunde fælles enighed eller accept af “opdragelse” af katten.

Dine billeder af dine snart kommende nye misser, er smækker lækre :slight_smile:

:ups: Jeg har faktisk bare postet billeder af min ene killing direkte fra opdrætterens side… uden at spørge… Det burde jeg jo da ha’ gjort. Men jeg var så ekstatisk og skulle bare vise Stevie frem da jeg havde fundet ham L

TILLYKKE med den første misling! Uha nu begynder verdens længste 4 uger :tihi:

[QUOTE=stefanp;906964]funkycats.dk/SL_Shinobi

Det er ham her :D[/QUOTE]

Årh en lille ninja :slight_smile: Hvor er han kær!

Du har da godt nok haft en forrygende dag - tillykke med de to små.:flag::flag:

Glæder mig til at møde jer rundt omkring på udstillingerne. :slight_smile: