Opdatering af skal besøge killinger idag

De ser godt nok dejlige ud begge to :wehuu:

Tillykke med dem.
:slight_smile:

Tillykke med de to søde små … håber de flytter hjem til dig !!!

Jeg anbefaler altid skal man have to at de købes samme sted. De kender hinanden og har delt den samme bakterieflora.

Held og lykke med projectet

Hvor er det nogle bedårende små killinger :hjerte:

Det bliver SÅ spændende for dig og hvor er det skønt at det blev en god oplevelse idag :slight_smile:

Virkelig en skøn tråd… :slight_smile:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;907140]Jeg anbefaler altid skal man have to at de købes samme sted. De kender hinanden og har delt den samme bakterieflora.

Held og lykke med projectet[/QUOTE]

Det kræver jo så at den opdrætter HAR to killinger til salg :slight_smile:

Og killinger lærer da almindeligvis hinanden hurtigt at kende synes jeg :slight_smile:

Bakteriefloraen kan selvfølgelig være et problem, men det er ikke anderledes end hvis man får nye katte ind til en eksisterende flok. Vores har da typisk haft en dags tid med “forkølelse” når der er kommet en ny… og det har så været det.

[QUOTE=TrekkieGrrrl;907250]Det kræver jo så at den opdrætter HAR to killinger til salg :slight_smile:

Og killinger lærer da almindeligvis hinanden hurtigt at kende synes jeg :slight_smile:

Bakteriefloraen kan selvfølgelig være et problem, men det er ikke anderledes end hvis man får nye katte ind til en eksisterende flok. Vores har da typisk haft en dags tid med “forkølelse” når der er kommet en ny… og det har så været det.[/QUOTE]

Ja det kræver opdrætter har to -. jeg har et par gange sagt nej til nogen der ville købe en af mig (og jeg kun havde den ene) og så en et andet sted hvor jeg vidste der var to.

En dags tid er til klare - men ikke alle slipper med det. Og så er der altså stor forskel på hvad killinger og voksne katte tåler - der er et færdigt immunforsvar til forskel …