Opdatering - Klikkertræning... det et mirakel

Som nævnt andensteds i dette forum (
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?34820-Klikkertræning…-det-er-et-mirakel, er jeg ved at forsøge 1) at få hvæsemissen til at blive en glad og selvsikker kat, da han har været meget stresset og usikker. 2) få ham til at
blive gode venner med det skeløjede bæst igen.

Vi går frem med små skridt, men Hvæsemissen kommer nu op og hygger med os mennesker i sofaen hver aften, og han følger os rundt i huset, fx hvis vi går fra stue → 1. sal. Det bedste er næsten at han også lukker mere op for gæster i huset han ikke har set før. Beviser, vi må ha nogle beviser :inlove:


at jeg så synes det er tarveligt at tage billede af os mens vi sover!! er en helt anden sag.

Hvæsemissen og det skeløjede bæst nusser også i meget større grad med hinanden og har nu sovet middagslur en ½ time sammen i vinduet for første gang i 4 måneder… juhuuu :thumbup:

At der så var hvæs og knurren fra Hvæsemissen 5 min efter de vågnede er en helt anden sag som vi arbejder videre på :argh:

Hvor dejligt - dygtig Hvæsemis. :ok:
Det går klart i den rigtige retning, og så er det de små fremskridt, man skal glædes over. :slight_smile:

I er da så søde, når I sover :hjerte: Det ser i hvert fald hyggeligt ud. Og skønt, at noget så simpelt, som klikkertræning jo i virkeligheden er, kan gøre så stor forskel!

Ja det virker skam. Flot arbejde

Det ser da ud til, at du har fået nogle gode resultater :wink: