Opdatering på Dixies blodøre + billeder efter operation

Det har du ret i - det kræver meget tankespind - jeg tænker ud ad Frederikssundsvej :D[/quote]

Ja, og at øret sidder på maven af katten i stedet for på hovedet ik? -høhø[/quote:phw6g4lw]

-sorry det må være huskeren - jeg kan nemlig godt huske hun også blev steriliseret, men det var måske på ører, eller :?

Det har du ret i - det kræver meget tankespind - jeg tænker ud ad Frederikssundsvej :D[/quote]

Ja, og at øret sidder på maven af katten i stedet for på hovedet ik? -høhø[/quote:ruwe5dnj]

-sorry det må være huskeren - jeg kan nemlig godt huske hun også blev steriliseret, men det var måske på ører, eller :?[/quote:ruwe5dnj]

I hvertfald tror jeg vi kan blive enige om, at der i hvertfald ikke kommer killinger ud af øret på hende fremover … -hahaha

Det har du ret i - det kræver meget tankespind - jeg tænker ud ad Frederikssundsvej :D[/quote]

Ja, og at øret sidder på maven af katten i stedet for på hovedet ik? -høhø[/quote:27se10yn]

-sorry det må være huskeren - jeg kan nemlig godt huske hun også blev steriliseret, men det var måske på ører, eller :?[/quote:27se10yn]

I hvertfald tror jeg vi kan blive enige om, at der i hvertfald ikke kommer killinger ud af øret på hende fremover … -hahaha[/quote:27se10yn]

-LOL Hold da op nu får jeg helt ondt i maven -LOL

Det har du ret i - det kræver meget tankespind - jeg tænker ud ad Frederikssundsvej :D[/quote]

Ja, og at øret sidder på maven af katten i stedet for på hovedet ik? -høhø[/quote]

-sorry det må være huskeren - jeg kan nemlig godt huske hun også blev steriliseret, men det var måske på ører, eller :?[/quote:1uzbe2zh]

I hvertfald tror jeg vi kan blive enige om, at der i hvertfald ikke kommer killinger ud af øret på hende fremover … -hahaha[/quote:1uzbe2zh]

-LOL Hold da op nu får jeg helt ondt i maven -LOL[/quote:1uzbe2zh]

Det var ikke mig der begyndte - det var LIS … eller var det egentlig ikke dig selv Kia. Tænk at du kunne svare Lis så diplomatisk -xxrotflmao

Her er så et par billeder efter op. indeni øret kan jeg ikke få billed af før Brian er kommet hjem.
Og jeg ønsker mig et nyt kamera, for det tager ikke så gode billeder når man skal tæt på og af små ting. -græd

Århhh stakkels mis. Håber hun meget snart bliver kvik igen. Det er det vigtigste…

Jeg skal forsøge at lade være med at lave mere sjov i din tråd Kia. Det var lige før, jeg bare MÅTTE svare på Troldemors kommentar, men nej :smiley:

Det generer altså ikke mig at man laver lidt sjov i tråden. jeg morer mig da gevaldigt -høhø

Det synes jeg faktisk er et forsøg værd, hmm hvem kender jeg der har en lille baby-hue, jeg har jo givet alt mit væk.

Det skulle ikke undre mig, at Lis dukker op senere på aftenen :smiley:

Det skulle ikke undre mig, at Lis dukker op senere på aftenen :D[/quote]

jo. jo jeg er her. Jeg mistede den humoristiske sans da jeg var inde for at betale min dyrlægeregning [smilie=hate-boid.gif]

Det skulle ikke undre mig, at Lis dukker op senere på aftenen :D[/quote]

jo. jo jeg er her. Jeg mistede den humoristiske sans da jeg var inde for at betale min dyrlægeregning [smilie=hate-boid.gif][/quote:p939mxly]

Det troede jeg egentlig også, at Kia havde gjort efter de 2.600 kr. for det med øret. Øv, hvor træls for jer begge :frowning:

nej nej den mister jeg ikke over de småpenge GG
Men da vi fik en efterregning på el på 25000 pga en stor fejl fra min side, der grinte jeg ikke mange dage efter…

Forståeligt, mine mundvige kan stadig trække mod syd, når jeg tænker på den efterregning jeg fik i et lille lejet hus med elvarme … og den var “kun” på 14.000 kr.

Forresten, så render Rebecka hele tiden rundt og efterligner min nye ringetone . er du en lille missekat GG

Nå da - hvor har du dog den fra -høhø -høhø

Jeg ved sørme ikke hvad det var for en underlig dame som sendte den til mig -joker -xxrotflmao