Opdatering på Ellys scan

Følgende er fra: viewtopic.php?f=2&t=657

May-Britt S: Håber at du opdaterer efter sygehusbesøget i dag Elly.

Pernille H: Ja, pøj pøj på sygehuset i dag, Elly. Jeg skåler nu gerne for både dig og MB.

LMP: Elly krydser for dig :-),dejligt det går fremad for dig.

Natascha: Elly - Jeg håber det går godt på sygehuset, du har os været i mine tanker i
lang tid. Held og lykke.

Jeanette: Jeg håber at i får gode nyheder i morgen, når Elly er blevet skannet.

Man kan skisme godt se at folk ikke kun er søde og rare herinde, men at i også er
bekymrede og gerne vil holdes opdateret i mit scan… Se det havde jeg ikke regnet med…

Så til sagen…
Scannigen var fin, og der er stadig 1½ cm væske i lommer omkring hjertet.
Men det er Gud ske lov ikke så meget at de vil dræne det. De vil fortsat holde øje med
mig og kalde mig ind til scan med jævne mellemrum. Og da der ikke var dannet mere væske
siden sidst, så har de nu sagt i stedet for at monitere mig hver måned, vil de nu vente med
at kalde mig ind igen til ultimo juli/primo august. Så jeg er en happy camper… Tak for
jeres gode positive tanker og morlask støtte til troldemor under hele mit sygdomsforløb.
Det har været guld værd for os.

hejsa elly

det er bare så dejligt at læse at du er på ret køl igen, det har gjort min dag meget bedre og jeg har lige nu et kæmpe smil i ansigtet, hehe der er jo heller ikke mere end 14 dage til det store slag skal stå på blushøj og jeg glæder mig

Fantastisk [bigloony]

Nu kan i holde sommerferie i fred og ro, og bare nyde hinanden, kattene, familien og vennerne. -danse

[bigloony] Det er vel nok dejlig læsning. Tak for opdateringen, hvor er det godt, at det ikke var nødvendigt at tappe igen, nu kan I rigtig nyde sommeren.

Med hensyn til moralsk støtte, opbakning etc. så kunne I slet ikke slippe for den, ikke engang hvis I frabad jer omsorg [bigloony]

Hvor er det skønt snart at gå på weekend med positive opdateringer på alle fronter.

Hvor er det bare dejlig læsning Elly, det glæder mig så meget,at du nu kan gå en lang periode imøde, hvor du ikke skal på hospitalet -weee

Kan du nu have en rigtig god sommerferie, se at få slappet af, for nu kommer jeg snart og indtager Hollandsbjerg -wehu -wehu -wehu

God weekend

-kramer

-HUG

Tak din dejlige dreng. [bigloony] Jeg har efterhånden fået rettet godt op på skuden. Nu mangler jeg “bare” nogle muskler på kroppen, og så få min blå bog (søfartsbog) igen så jeg atter kan komme ud og sejle. Det savner jeg godt nok. [smilie=hate-tunz.gif] Ikke at troldemors selskab er det bedste der findes -forelsket …MEN… seks måneder i træk… -uha

Vi glæder os dælme meget til den weekend kan du tro. Bliver med garanti et hyggeligt “træf”… Vi drager til Blushøj senere idag og sørger for der er lagt en rolig og behærsket tone over os så de ikke er alt for forvarslet om hvad de har i vente… SS

Hvor er det dejlige ord at læse om din scanning Elly. Det glæder mig virkelig meget. Jeg håber, I får en rigtig dejlig og afslappet weekend på campingpladsen i weekenden.

Gode tanker May-Britt - som har et stort smil på læben af glæde over at læse din lille beretning [bigloony]

Jeanette opdaterede mig via msn i aftes, men jeg kan nu ikke lade være med at sende dig en lille hilsen også.

Det glæder mig umådeligt på jeres vegne (ikke mindst dine) at du har det så godt og at scanningen var så fin!!

Du er bare SEJ - ikke noget med at læne sig tilbage og give op - NIX - du kæmper - det har jeg dyb respekt for.

Sender jer begge mange kærlige kram og glæder mig til at kunne give dem på camperen.

Kh Annette

Tak Morkia og Pernille H. I kan tro at vi skal holde ferie uden sygdom i tankerne. Håber
at jeres ferie må forløbe som en ferie skal…KANON…

Tak MB. Glad for pausen. Var godt nok blevet træt af kemo og nåle der skulle jages ind
alle steder for at tappe, eller dræne. For at give drop, eller for at give blod.
For at…STOP. Glad for det er slut bortset fra blodprøver og den 12-timers Magnesium
drop hver uge. Men det er peanuts, og tager det med et smil…

Smilet bliver større og større. Vi nærmer os en magisk dato…1/7…hvor du flytter ned til
storbygden Hollandsbjerg. Vi glæder os. MEGET. Kom an…

Tak May-Britt S. Og må din weekend være fyldt med glæde og hygge.

Tak Annette. Kram retur. Tak for det. Kram kan man altid bruge…
Men jeg er ikke sej…har et eller andet med når jeg får at vide at jeg
ikke kan…ikke må…skal…ja, så går jeg i baglås og gør det modsatte. Jeg
bliver ski aldig voksen er jeg bange for… Må du også få enkanon weekend
og pøj pøj med flytningen. Glæder mig på jeres vejne. Glæder mig til kage om et par uger.
Det bliver STORT…

Hvor er det dejligt at høre,så er det bare med at nyde sommeren,hinanden og ikke tænke på hverken sygdom eller andre trælsheder :slight_smile:
Og skønt der ikke behøves at blive drænet,det er en lettelse at høre

Tillykke med det gode resultat -bananer -hop

Hvor er det godt at høre, og nu kan du rigtig nyde sommeren -waytohot -waytohot

Og se det fra den lyse side, nu har du kunnet holde troldemor i ørene i 6 måneder, hun er sørme blevet så sød og omgængelig -xxrotflmao

Nej alvorligt nu karen… I får begge en kæmpekrammer og håber i får den skønneste sommer -waytohot

-devilangel

Og se det fra den lyse side, nu har du kunnet holde troldemor i ørene i 6 måneder, hun er sørme blevet så sød og omgængelig

nå, jeg er da ikke den eneste der har opdaget det

Weeeeeeeeeeeeeeeee hvor er det godt Elly, jammen så jeg kan jo se frem til at møde en MEGET glad og afslappet mand med kone i næsrte weekend igen -joker -joker -joker -joker -HUG

Nej hvor var det bare en dejlig nyhed at læse [bigloony]

Eeej, hvor er det bare dejligt at læse… -hop -gruppekram

Hvor var det dog gode nyheder Elly. Du fortjener en ordenlig -kramer og et rigtig velment god weekend til jer begge to…

Hvor er jeg glad på dine vegne.Dejlige nyheder [bigloony]

Go bedringskram -HUG

yes yes yes
sådan skal det være !!! -thumbs

Hvor dejligt for dig,kan i så have en rigtig god weekend

Hej Elly

Det glæder mig at I fik gode nyheder, jeg lever jo selv med en syg mand og derfor gør det altid ekstra ondt på mig, når jeg høre om andre der skal igennem denne hårde omgang.

Jeg håber at I får en rigtig god weekend i campingvognen.