Opdatering på En hyggeaften i samvær med Katte adfærdspsykol

der er nogen stykker der ikke kan komme… jeg tror faktisk vi kun bliver 5…

så hvad siger i til at vi rykker det til en anden dag…

I er selvfølgelig velkommen alligevel… Det er jo ikke ford jeg ikke har lyst… Det er mere det at vi ikke bliver ret mange og jeg synes det er lidt synd…at vi ikke bliver flere

Åhh Søde Hanne,det vil glæde mig hvis det blev flyttet til en anden dag…Jeg er rendt ind i en omgang bihule og pandehulebetændelse og ville også måtte melde afbud,desværre -ked

Håber vi finder en løsning

-love -love

Jeg har så også meldt afbud, da jeg simpelthen er kommet til at love for meget i denne uge.

Men er helt sikkert med på en anden dag :smiley:

Jeg håber også at vi kan finde en anden dag, da det er over halvdelen der har meldt fra…

Ja,det er rigtig ærgeligt Hanne -ked

Vi rykker det… jeg taler lige med Lene… om en mulig dato

Da det er lidt dumt, når vi kun bliver 4

Det lyder godt Hanne .Det er jeg glad for -forelsket

Håber ikke du har nået at bage for mange kager :stuck_out_tongue:

Ok det var ærgeligt Hanne havde ellers glædet mig lidt, men kan 100% godt forstå dig når vi ik bliver så mange…
Knus!

Det lyder godt Hanne .Det er jeg glad for -forelsket

Håber ikke du har nået at bage for mange kager :P[/quote:3nuu0e34]

griner :stuck_out_tongue: men jo det har jeg… -what men smutter op med nogen til Lene… så bliver hun så glad

det er dejligt at i forstår…

knus til dig

helt ok med mig, da jeg sagtens kan forstå det. glæder mig til at se jer ALLE :stuck_out_tongue: til en anden dag i selskab med lene.

det er skide ærgeligt det ikke bliver til noget… men jeg er hetl sikkert på til næste gang,…

men bortset fra det - så passer det meget godt for jeg er selv i gang med et helt vildt spændende hemmeligt projekt… som jeg glæder mig helt vildt til at vise jer alle sammen… og som jeg er meget meget spændt på… og som er helt vildt hemmeligt indtil jeg poster det herinde :slight_smile:

men du siger bare til Hanne - jeg glæder mig meget til en aften med dig og Lene og alle jer andre kattegale :slight_smile:

Aiiii nu bliver jeg herre nysgerrig!!! Kan du ik løfte sløret bare en lille smule? Måske en lille ledetråd? -bebe

Jeg har lige talt med Lene… hun synes også det var helt ok at vi rykkede det…

Det lyder godt Hanne :slight_smile: Håber ikke at Lene og du er alt for skuffet og ikke tør gentage arrangementet ?

Jeg er klar næste gang ( det satser jeg stærkt på [bigloony] )

Jeg er rigtig glad for at det bliver rykket, for jeg ville super gerne med.
Glæder mig til en ny dato og krydser fingre for det ikke er en arbejdsdag.