Opdatering på tråden "Pels- og tandpleje"

Tidligere søgte jeg råd i tråden http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=9982

Cæsars pels er slet ikke fedtet mere, og skælene er næsten væk. :thumbup:
Om det skyldes foderskift, at jeg har mere tid til at kæle ham/lade mine fingre løbe gennem hans pels, eller noget tredje, aner jeg ikke.
Hans tandkød ser meget pænere ud, omend han stadig har lidt dårlig ånde. (Der skal dog ikke være tvivl om, at de tænder han har sidder godt fast, efter han fik fat i min hånd, da jeg kom til at rive i en filterknude. :s:D)
Og så har han tilmed tabt sig!! :uha: (Nok er han på Royal Canins Obesity Management, meeen der falder nok en godbid eller to. -høhø) Jeg kommer til at savne hans tykke, bløde mave, men han har jo bedst af at være på sin idealvægt.

Så der er bestemt fremgang, og han er stadig en deeejlig mis, der er glad for at putte og snakke med mig.

Han har stadig lidt filterknuder på bagbenene/ved enden, som jeg ikke må røre. Men jeg har pænt takket ja til Battlestars tilbud om friseringstricks. Så mon ikke han snart er så smuk, som han er dejlig? :wehuu:

Det var vist alt for denne gang, synes bare i skulle have en positiv opdatering. :slight_smile:

Med venlig hilsen
Tea.

Det er jo bare skønt at høre :slight_smile: der er ikke noget som når man kommer i bund med en kam - det er som om pelsen løfter sig og får luft :slight_smile:

Ekstra kæl til fin mis fra mig :slight_smile: