Opdatering

Ja som nogen ved så har vi et kæmpe problem med vild katte. End til videre er der fanget 7 på denne korte tid.

Jeg har i dag snakket med ham som sætter fælder op at det har givet pote mit brokke brev. Jeg skrev til dansk folke parti dyr ordfører og spurgte om det kunne være rigtig den måde som Mariagerfjord kommune kørte tingene på og jeg fortalte om deres arogance. De har i denne uge fået tildelt flere sager i Hobro.

Han sagde de havde modtaget et brev og en kopi af mit og et meget pænt brev om at der ville blive snakket med kommunen, så det ser ud til mit brokkeri har sat gang i noget :juhu:

Det må man da håbe Louise… det skal ikke væe en opgave for en privatperson (dig) at rydde op i et kvarters/områdes bestand af forvildede katte!

psssttttt (Lise)

Dejligt hvis der ENDELIG er andre der indser alvoren… Du gør det godt, gør du :slight_smile:

Helt eing!

Godt gået Lise! :slight_smile:

Knus Gitte

Jeg krydser fingre for at Mariagerfjord kommune indser vigtigheden af deres rolle i håndteringen af situationen med herreløse vildtlevende katte, og hjælper deres borgere.
Det er hvert fald ikke fordi der mangler engagement fra Kattens Værn og katteinspektøren som kører i den kommune.

Dejligt at din indsats har fået sat gang i sagerne Lise :slight_smile:

Ja, enig :thumbup:

Godt gået og særlig godt for de misser der lever en kummerlig tilværelse. Jeg ved fra dig, at mange af dem er syge og fyldt med bylder. De har det godt hvor de er nu.
Godt du tog hånd om det.
Knus Elin

Tak for jeres ord … Jeg er bare så glad i dag for ham som strinter på vores terassedør er indfanget i dag, leverpostej kunne han ikke stå for. Så nu skal de sidste fanges vi regner med 5 mere hvad vi kan se .