Jeg er ved at søge om opdrætterrabat hos zooplus (jeg har også kun haft stamnavn siden 2008 ) - de beder mig udfylde kennelnummer og så vidt jeg kan se, har mit katteri ikke et nummer. Skal jeg evt udfylde mit medlemsnummer hos Racekatten?
Jeg tillader mig at spørge her, da I uden tvivl er hurtigere på tasterne end kundeservice :høhø:
Jeg tror bare jeg skrev noget med at det ikke fandtes? Overvej dog hvilken side du vil købe på. Jeg forsøgte at få opdrætter rabat på den danske side, efter oprindeligt at have registreret mig på den tyske. Det fik jeg at vide at jeg ikke kunne, men jeg kunne få det flyttet til den danske, og så ikke få det på den tyske
jeg har været i kontakt med den danske Zooplus, og de har skrevet, at jeg skal ansøge via den tyske, da jeg handler dér og ikke kan få rabat begge steder. Så jeg sender via den tyske og håber, de gider besvare den mail, jeg sender dem med mit katterinavn. De har det med at lade mails forsvinde, hvis de er på engelsk (det er i hvert fald min erfaring og mit tyske er ikke godt…)
tak for svar
Eva, kan det have noget at gøre med at du ikke køber for mindstebeløbet for at få rabatten? Jeg har aldrig spurgt til om den var sideafhængig, den står bare rent automatisk i kurven når jeg går til betaling hvis jeg har købt for mindstebeløbet og selvfølgelig er logget ind… ligemeget hvilken side
når jeg engang får oprettet min rabat, så kan jeg jo se, om den også bliver trukket på de andre sider det kan jo være en fejl hos Zooplus, der kommer os til gode hellere lade være med at spørge mere ind til det :høhø:
Jeg tror nu ikke det er en fejl. jeg har samme login, samme mails alle steder og handler hip som hap alt efter hvad jeg skal have og handler stort ind når jeg handler og er egentligt ret tilfreds
Det tror jeg det er, når jeg nu har præcis det samme, ikke får rabatten, samt zooplus direkte oplyser om at det kan man IKKE få. For hvorfor skulle de dog med vilje give nogen rabat og andre ikke når det nu er præcis de samme forhold der gør sig gældende? Men jeg skal da gerne skrive og punke zooplus for at nogen får når jeg ikke gør… (hvilket jeg egentlig tænkt at jeg ikke ville gøre, fordi jeg jo ikke synes Carina skulle risikere at de fjernede hendes)
kan jo være det ny praksis hos dem? jeg har ikke haft min opdrætterstatus hos zooplus særligt længe, hov det kan måske også have noget og gøre med hvor længe man har haft kennel?
Tjaeh, jeg har været registeret hos dem siden 2009. Jeg fik det at vide i februar sidste år, og Fieldstone har lige fået det at vide nu her. Jeg argumentede også mod at det var mærkeligt når jeg nu tidligere havde fået hos både den tyske, engelske og irske uden problemer.
Kære Eva
Mange tak for din henvendelse. Vi glæder os over din interesse i vores produkter og shop.
Vedrørende din opdrætterrabat, vil du venligst oplyse på hvilken af vores hjemesider har du registreret sig som opdrætter? Du vil faktisk få rabaten kun for bestillinger på denne hjemmeside.
For yderligere spørgsmål står vi gerne til rådighed.
Med venlig hilsen,
Dit zooplus Team
Arne Mikkelsen
Kære Eva
Mange tak for din henvendelse.
Det er desværre pga tekniske årsager ikke muligt at være tilmeldt som opdrætter på begge den tyske og danske Zooplus hjemmesider.
Vi havde først ændret din tilmelding til den danske side og efter det til den tyske igen og det var derfor at du modtog en bekræftelse på at være tilmeldt den tyske side igen, selv om at du har været medlem siden 2009/10.
Vi undskylder nogen misforståelse og ulejlighed. For yderligere spørgsmål står vi gerne til rådighed.