Opdrætterrabat hos Zooplus

Underligt Eva, jeg får på den tyske, danske og engelske side - helt uden problemer.
Oprettede mig igennem den tyske i 2011, jeg har aldrig spurgt dem, og tænkte at det var normalen, altså at man får uanset hvilken side man handler på…

det her var svaret fra kundeservice i går:

Da vi kan se at du køber for det meste fra zooplus.de vil vi gerne gøre dig opmærksom på at man kun kan have opdrætter rabatten gældende enten til zooplus.de eller zooplus.dk men ikke til begge sider, da der gælder lidt forskellige regler. Du må gerne kontakte vores tyske support gennem deres kontakt formular med spørgsmål angående rabatten hos zooplus.de eller læse mere om dette her:

http://www.zooplus.de/breeder

For at blive tilmeldt som opdrætter på begge hjemmesider kan du oprette en separat kundeprofil til den danske zooplus.

For yderligere spørgsmål står vi gerne til rådighed.

Med venlig hilsen,
Dit zooplus Team
Per Jørgensen

besynderligt - for mig virker det både på uk og de - handler aldrig dk

Jeg tror aldrig, jeg har handlet på den danske, men jeg har altid fået rabatten på både den engelske og den tyske side - dog ved forskellige beløbsgrænser :slight_smile:

Hvad er beløbsgrænserne for opdrætterrabatten på de forskellige sider:? Hvor meget rabat får man som opdrætter:? Er det nok at oplyse klubmedlemsnummer med registrering som opdrætter hos zooplus:?

mener det er 75euro, 75gbp eller 750kr. (sådan deromkring på i hvert fald tysk, engelsk og dansk), som der skal handles for
Og der er 10%

Du skal sende en blanket ind, som zooplus sender til dig, samt stamnavnsbevis :slight_smile:

Træder opdrætterrabatten på 10 % i stedet for de 8 % Sparplan-noget jeg har købt eller er det i stedet for de 3 % hvis man køber for mere end …er det 100 £ ?

Hvis det er det første - så er der jo ikke meget ekstra rabat.

Jeg synes aldrig zooplus har de tilbud med 10 % og gratis fragt længere - for et par år siden kom de jævnligt.

Priserne på zooplus har fået et ordentlig nøk opad. Jeg har handlet der siden 2004…og kan se priserne fra dengang.

Som nævnt højere oppe så er det mellem den danske og den tyske. Mellem den tyske og engelske (og irske i øvrigt) har jeg aldrig oplevet nogen problemer med det :slight_smile:

mht beløbsgrænse blev jeg oplyst om, den er 750 på den danske.
skal man oprette sig som opdrætter, skal man følge dette link (tysk) http://www.zooplus.de/breeder og udfylde (jeg gik ind på den danske for at få oversat :tihi: ) jeg skrev at jeg ikke havde kennelnummer og skrev Racekatten, hvor jeg er medlem, som klub.
derudover gik jeg ind i deres normale kontaktformular og vedhæftede et billede af mit registreringsbevis som jeg sendte og udbad mig bekræftelse på engelsk :wink:

sparplan er jo en rabat, man køber sig til (jeg har 3%), så jeg tror, denne kommer oven i de 10! MEN ellers kan opdrætter rabatten ikke kombineres med andre rabatter

[QUOTE=Sim-Sim;1227548]Træder opdrætterrabatten på 10 % i stedet for de 8 % Sparplan-noget jeg har købt eller er det i stedet for de 3 % hvis man køber for mere end …er det 100 £ ?

Hvis det er det første - så er der jo ikke meget ekstra rabat.

Jeg synes aldrig zooplus har de tilbud med 10 % og gratis fragt længere - for et par år siden kom de jævnligt.

Priserne på zooplus har fået et ordentlig nøk opad. Jeg har handlet der siden 2004…og kan se priserne fra dengang.[/QUOTE]

Ganske rigtigt.

Opdrætterrabat og sparplanen gives på samme tid. I dit tilfælde 13% :slight_smile:

og nu har jeg så hørt fra .de efter at have rykket dem. Jeg må indrømme, jeg bliver vildt provokeret af, de sender mig en lang mail på tysk, når min henvendelse er på engelsk… Så jeg har bedt dem om at svare på engelsk men har også lige kørt mailen igennem i google translate. Zooplus oplyser, at man IKKE kan kombinere opdrætterrabat med noget som helst andet. Heller ikke Sparplan, selvom man har betalt for den! Det er vildt nok :thumbdown:

Jeg får de 10% opdrætter rabat og købte 5% i 3 år, så i de 3 år fik jeg 10% og 5%, ikke 15% :slight_smile: Og ja opdrætter rabat gælder ikke sammen med andre rabatter og tilbudskoder. Så der skal man holde godt øje med hvad der bedst kan betale sig.

Nu har jeg jo flyttet mine indkøb af foder til petmeds.co.uk, fordi de har RC Renal…det har zooplus desværre fjernet fra deres sortiment. :frowning:

Jeg har Sparplan-rabatten på 8 % og hvis jeg havde købt stamnavn og tilmeldt mig som opdrætter hos zooplus…så var det da noget af en rabat jeg kunne have opnået. Anyway…det er for sent nu.

Jeg må i stedet glæde mig over, at petmeds.co.uk har fri fragt ved køb over 80£…og det gør jeg så. :slight_smile:

Jeg får også opdrætterrabatten uanset hvilken side jeg handler fra. Jeg kan dog ikke kombinere spareplan og opdrætterrabat.

Det er underligt - det har jeg kunnet i de tre år, jeg havde Sparplan…

Så har jeg fået aktiveret mine 10% rabat og oven i købet har de givet mig lidt penge tilbage, fordi jeg annullerede min Sparplan (som løber ud i april), på trods af den har tjent sig selv ind! Så det, må jeg sige, er super service! :thumbup: