Opdrætterrabat hos Zooplus

Jeg er ved at oprette mig som opdrætter hos Zooplus for at få bedre rabat. Men rabatsatsen er kun 8%. Mener at have hørt at andre får 10%. Er det korrekt?
Og jeg skal stadig over de kr. 750,- for at få rabatten. Det er egentlig sjældent at jeg er det.
PT har jeg deres rabat program på 5% uanset hvor meget jeg køber. Tænker måske, at det ville være bedre at blive på de 5%.
Hvad er jeres råd? :slight_smile:

Jeg får 10% - men det er rigtigt, at man skal over et ret højt beløb for at få den. Pointen er jo, at man som opdrætter forventes at gøre storindkøb og det er det, de belønner med en rabat :slight_smile:

Jeg har (betalt for) en rabat på 7 %, uanset hvor meget jeg køber. Jeg synes at kunne huske, at nogen også har fået 8 %, men det blev jeg ikke tilbudt, og så orkede jeg ikke rigtigt at gøre noget ud af det. Men jeg tror, du kan skrive til dem og høre dem ad. Man betaler jo for det, så hvis du skal have 7 eller 8 % i stedet for 5 %, skal du nok bare betale noget mere i første omgang.

En gang kunne man kombinere sparplan og opdrætterrabat, kan man ikke det mere?

Jeg har betalt for en rabat på 8% og køber altid så stort ind, at jeg også kan benytte storindkøbrabatten på 2%.
Jeg har aldrig undersøgt muligheden for opdrætterrabat.

[QUOTE=Løvehjerte;1311096]Jeg har betalt for en rabat på 8% og køber altid så stort ind, at jeg også kan benytte storindkøbrabatten på 2%.
Jeg har aldrig undersøgt muligheden for opdrætterrabat.[/QUOTE]

Man skal også have reg. stamnavn for at få det :slight_smile: Jeg skulle i hvert fald sende en kopi af mit “diplom” med stamnavnet fra FIFe :slight_smile:

Desværre nej :frowning:

Det ved jeg godt. Men det har både Kamilla og jeg også. :slight_smile:

Man betaler for de 5 % rabat men jeg skal ikke betale for de 8%

Forskellen på at få 8 %, man ikke skal betale for, og 8 %, som man skal betale for, er vel så, om man får rabatten hver gang, eller om man skal op på et vist beløb, før man får den. Måske udligner det sig selv over tid.

Jeg skal jo også have med i overvejelserne, at nu er Cookie kommet til (og der går altså noget grus nu :uha:)
og om en 8-9 mdrs tid kommer der forhåbentlig også killinger så kommer kun til at øge mit indkøb hos zooplus…

OK, jeg vidste godt at Kamilla har, men ikke at du også har :slight_smile:

[QUOTE=Katho;1311124]Jeg skal jo også have med i overvejelserne, at nu er Cookie kommet til (og der går altså noget grus nu :uha:)
og om en 8-9 mdrs tid kommer der forhåbentlig også killinger så kommer kun til at øge mit indkøb hos zooplus…[/QUOTE]

Samkøb er også en idé, når vi er 3 sammen kommer vi snildt over 100 euro, og ofte også over 300 euro :høhø:

[QUOTE=Eva K;1311137]
Samkøb er også en idé, når vi er 3 sammen kommer vi snildt over 100 euro, og ofte også over 300 euro :høhø:[/QUOTE]
Jep det er også smart nok :slight_smile: