Operation redning

Så gik den store redningsaktion igang.
Her i formiddag høre jeg pludselig høje klagende killingehyl:ked: og bliver hurtigt hentet af Unni:pote:.
Hylene kommer fra hvad jeg tror er under eller bagved sofaen. Men nej jeg kan ikke finde den nødstedte killing:?. Eller det vil sige at jeg finder ham, men først efter at jeg har vendt hele sofaen om på hovedet.
Killingerne har lavet et lillebitte hul i betrækket under den og der er en der har forvildet sig derind. Hvor længe han har været der ved jeg ikke men han kan jo godt have sovet der og nu hvor han blev sulten ikke kunnet finde ud igen.
Ja, der var kun en udvej, at rykke betrækket under sofaen i stykker og få reddet en lille fyr ud.
Så nu skal resten af dagen nok gå med at forsøge at lappe hullet så det ikke sker igen:kryds:
Sikke en lille rod:tihi:

Hehe, jeg har også hul i mit underbetræk på sofaen, jeg stopper tæpper op mens killingerne er såp små at de ikke kan finde ud igen, men de lærer det ret hurtigt.

Nå det var godt du fik den lille ud igen :slight_smile:

Hvad med at sætte et helt nyt underbetræk på. Det er let og kan klares med en hæftepistol eller almindelige møbelsøm.

Jeg har desværre ingen materialer hjemme og da jeg jo bor der hvor der ikke er hverken busser eller ligende. Ja så må det vente til min mand kommer hjem med bilen.
SÅ indtil vidre må jeg vist igang med nål og tråd:S