Opfattelses evne og logisk sans test

[quote=Mega;102694]Hmmm - Er jeg den eneste, der havde alle svar rigtige :?

Så efterlyser jeg en prale-smily :D[/quote]

MEGA 100% SEJT

[quote=Mega;102694]Hmmm - Er jeg den eneste, der havde alle svar rigtige :?

Så efterlyser jeg en prale-smily :D[/quote]

de bliver tilføjet sammen med besvimesmileyen i næste tilføje-runde

[quote=Mega;102694]Hmmm - Er jeg den eneste, der havde alle svar rigtige :?

Så efterlyser jeg en prale-smily :D[/quote]

NEEEJJJ…jeg havde også dem allesammen rigtig :thumbup:

…og jeg kan altså ikke lade være med at være lidt foruroliget over, at hovedparten enten kun havde få eller ingen rigtige… :frowning:

[quote=Felis;103054]NEEEJJJ…jeg havde også dem allesammen rigtig :thumbup:

…og jeg kan altså ikke lade være med at være lidt foruroliget over, at hovedparten enten kun havde få eller ingen rigtige… :([/quote]

Vi kan jo ikke være lige kloge allesammen :slight_smile:

[quote=Felis;103054]NEEEJJJ…jeg havde også dem allesammen rigtig :thumbup:

…og jeg kan altså ikke lade være med at være lidt foruroliget over, at hovedparten enten kun havde få eller ingen rigtige… :([/quote]

:sshh::sshh: det må du lige forklare -rulleøjne-rulleøjne

Nu skulle man altså svare hurtigt, stort set uden at tænke sig om. Jo længere tid man brugte og når man vidste der var noget lusk, jo rigtigere svar :stuck_out_tongue:

[quote=Denise;103172]Nu skulle man altså svare hurtigt, stort set uden at tænke sig om. Jo længere tid man brugte og når man vidste der var noget lusk, jo rigtigere svar :p[/quote] Jamen denise gjorde du da ikke det ?:tihi::tihi:-høhø

Nej, for så var der da ikke noget sjovt ved det, så kan alle jo gætte rigtigt ikke :stuck_out_tongue:

:thumbup::thumbup: Det er jo lige det… :p:p:D

hmm, jeg havde spørgsmål 4 og bonusspørgsmålet korrekt, men det med at regne om på spørgsmål 3 behøvede jeg ikke en lommeregner til…ggg

tror vi bør teste de skolelærer der findes nu til dags, for i sommers tog jeg da min eksamen hvor jeg fik topkarakter i alt andet end matematik, men det fag har jeg også altid hadet…gggg