Opfordring til DR

Hej Alle

Jeg har brug for jeres hjælp.

Jeg prøver at få så mange som muligt til at skrive til [email protected] at vi godt kunne tænke os et fx ugentlig program med frem- og efterlysninger af dyr og evt. succeshistorier. Måske kunne dette være med til at få en masse dyr hjem, og sætte fokus på det faktum at en tilløberkat kunne have et øremærke og tilhøre nogle mennnesker der sidder og savner den. Bare en idé :slight_smile:

Aner ik om det nytter, men synes selv det er en super go’ idé.

Ideen er såmænd god nok,men et program en gang ugentlig er nok lige lovlig optimistisk…

RIGTIG dårlig idé!

Nu er jeg selv journalist og jeg får en million mails om dagen. I en travl hverdag får man et føl, hvis man får en milliard mails om det samme.

Saml i stedet alle de folk, der gerne vil have det program og send det SAMLET EN GANG. Ellers ender I med at irriterer journalisterne i stedet for at nå dem

MVH

Især når det er tydeligt, at nogen har organiseret, at man skal have en milliard mails om det samme. Jeg har også prøvet det, og uanset hvor god en sag, det så måtte være i anledning af, er jeg helt enig med Helle i, at det er en uhensigtsmæssig fremgangsmåde.

Send i stedet et velargumenteret og -dokumenteret forslag. Hvis forslaget er godt, er det ikke nødvendigt med en hel masse mennesker, der siger det samme. Men ellers kan man jo samle underskrifter som en del af dokumentationen.

lav en underskriftsindsamling lige som dem der kører for de forskellige mærkesager…

så kan folk markere uden at nogen bliver flodded med mails :slight_smile:

For IDEEN er god! Så bare af sted med den - ellers så send den selv til dem - så kan du jo skrive at du har “loddet stemningen” og at “flere synes om idéen” - det passer jo:-)

Tak for feedback. Jeg har skam selv sendt en mail til DR.

Ved ikke lige hvordan jeg skal samle underskrifter, havde tænkt tanken.

Jeg tror, du ville have større chance for at få det på fx DK4. Eller på en TV2-lokalstation. :ok:

Men hvem ser de kanaler ?? :))))