Opkast - er det grundet en hårbolle (OBS: incl. billeder)

Grafiske og evt. frastødende billeder vil forekomme, så er I advaret :stuck_out_tongue:

Eleanor valgt i morges at kaste op på gulvet i badeværelset (dygtig misser for at vælge det rigtige rum at gøre det i :thumbup:).
Det lød ligesom den dag søster Isabella kastede en prægtig hårbolle op, dog var det bare klamt farvede vand, som Eleanor kastede op… Hun virker upåvirket nu, dog sover hun (som hun plejer her ved denne tid). Bør jeg være meget bekymret, eller kan jeg bare holde lidt ekstra øje med hende i et par dage :?

Jeg tog et billede af det hun kastede op (deraf advarslen) og tørrede der derefter op… Godt jeg har engangshandsker, køkkenrulle og en klud, som alligevel trængte til at slutte sine lidelser :høhø:

Jeg vil ikke være bekymret det sker at de kaster op…

Kommer håret ikke ud af den ene ende må de jo få det ud af den anden… Min orientalers “hårboller” ligner det elanore har leveret… Velcro min birma levere dog hår boller der er en lang pølse der ofte er ca 5 cm lang ( han har leveret en der var var MEGET længere… ) men så lang tid dersom de plejer at være bliver jeg ikke så nervøs over opkast

[QUOTE=line_refsgaard;1191478]Jeg vil ikke være bekymret det sker at de kaster op…

Kommer håret ikke ud af den ene ende må de jo få det ud af den anden… Min orientalers “hårboller” ligner det elanore har leveret… Velcro min birma levere dog hår boller der er en lang pølse der ofte er ca 5 cm lang ( han har leveret en der var var MEGET længere… ) men så lang tid dersom de plejer at være bliver jeg ikke så nervøs over opkast[/QUOTE]

Isabellas hårbolle, som hun leverede på stuegulvet, var også en lang pølse, som så på engang klam og fascinerende ud :tihi:

sådan ser Bentleys også tit ud… jeg er dog ikke bekymret - nogle gange ser de bare sådan ud til at starte med og senere bliver det med “pølser” i. … Det er vel fordi “pølsen” ikke er helt deroppe i systemet endnu, hvor de bliver lidt mere faste ?.. men de ender altid med at komme ud… :slight_smile:

Enig med de andre :slight_smile: Det gør mine også på præcis samme måde. Min korthårskat ser de næsten altid sådan her ud ved, mens de mere langpelsede laver “hårpølser” :slight_smile: