Opkast

[QUOTE=pivnu;637361]Synd at du skal få så dårlig en start med en forholdsvist nyopereret killing, hvor opdrætter så tilmed ikke er til rådighed. Jeg forstår ikke helt, at overdragelsen ikke kunne vente til efter opdrætters ferie.
Håber den lille prinsesse snart får det bedre![/QUOTE]

Det kunne det muligvis også, men så havde hun jo ikke været under ligeså meget opsyn? Både mig og min kæreste har ferie så vi har god tid til at holde øje med hende.
Men tak vi krydser også fingre! :slight_smile:

Hun har ikke haft kastet op siden i går morges, men har haft tynd mave så jeg håber ikke hun har spist noget hun ikke skulle:kryds:

[QUOTE=Christa;637551]Det kunne det muligvis også, men så havde hun jo ikke været under ligeså meget opsyn? Både mig og min kæreste har ferie så vi har god tid til at holde øje med hende.
Men tak vi krydser også fingre! :slight_smile:
[/QUOTE]

Alt i livet er valg og planlægning - både med hensyn til at parre og få kuld - og holde ferie.

For mange år siden da jeg besluttede mig for at opdrætte valgte jeg ferie fra. Jeg er meget sjældent væk hjemmefra mere end en week-end.

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;637562]Alt i livet er valg og planlægning - både med hensyn til at parre og få kuld - og holde ferie.

For mange år siden da jeg besluttede mig for at opdrætte valgte jeg ferie fra. Jeg er meget sjældent væk hjemmefra mere end en week-end.[/QUOTE]

Ja, det kan der da og være noget om, men nu er det sådan her det er blevet og så må vi jo gøre det bedste vi kan :slight_smile: