Opskrift på hvordan du får fingre i dine SP-penge

vi har osse tænkt os at sige jatak, de penge vil falde på et meget meget tørt sted, for med kun en indtægt i vores hjem lige p.t er hver en krone mere end velkommen
så pengene går ind i vores daglige budget og intet andet, der kommer nok omkring 25000 kr til os ialt

[quote=MiSi;183684]Yay Annie, skal vi så på stof-shopping igen?
Det var stor-hyggeligt! :thumbup:
Var der ikke en tråd herinde om, hvorvidt det kunne betale sig at hæve dem?[/quote]

:inlove::inlove::inlove::inlove:

Det kan vist slet-slet ikke betale sig IKKE at hæve dem ??

Jeg skal have ca. 70000,- kr. udbetalt… hvis jeg ikke gør det, kan jeg se frem til at få 179 kr. udbetalt OM ÅRET, når jeg bliver folkepensionist.

:prut:

Det kan vist slet-slet ikke betale sig IKKE at hæve dem ??

Jeg skal have ca. 70000,- kr. udbetalt… hvis jeg ikke gør det, kan jeg se frem til at få 179 kr. udbetalt OM ÅRET, når jeg bliver folkepensionist.

:prut:[/quote]

70000 det lyder da helt vildt, noget af en opsparing du har lavet på 5 år eller osse har du haft en vild høj løn:)

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Sorry… Tante Therese havde kommet til at smække et nul for meget på…

:sorry:

Sorry… Tante Therese havde kommet til at smække et nul for meget på…

:sorry:[/quote]

puha, så er jeg mere rolig, troede lige at du var en af mærks arvinger-høhø

:kryds::kryds::kryds:

Gid jeg var… selvom man ikke kan købe lykke med penge, så er de nu meget rare at have…

-engel

Jeg fatter intet af hvordan man regner ud hvor meget man kan få, hvis man kan få noget over hovedet.

:ok:

Pia… gå ind på dette link, så kan du sikkert godt finde rundt - du skal ikke selv regne noget ud - beløbet står derinde.

:ok:

https://www.atp.dk/X5/wps/wcm/connect/ATP/atp.dk/index/privat/Saerlig_pensionsopsparing

Pia… gå ind på dette link, så kan du sikkert godt finde rundt - du skal ikke selv regne noget ud - beløbet står derinde.

:ok:

https://www.atp.dk/X5/wps/wcm/connect/ATP/atp.dk/index/privat/Saerlig_pensionsopsparing[/quote]

1000 tak, det kunne jeg finde ud af, og der er sørme en lille klat penge, tænk en gang, og de falder ved gud på et tørt sted.

Pia… gå ind på dette link, så kan du sikkert godt finde rundt - du skal ikke selv regne noget ud - beløbet står derinde.

:ok:

https://www.atp.dk/X5/wps/wcm/connect/ATP/atp.dk/index/privat/Saerlig_pensionsopsparing[/quote]

Og ellers behøver du ikke gøre andet end vente på at der kommer et brev, der skal du underskrive en slip og sende retur i den svarkuvert de også sender. Og du behøver ikek gøre det med det samme, tilbuddet slutter 1 januar 2010.

/Dorte

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Dejligt at høre…

[quote=Dorte Birkedal;183759]Og ellers behøver du ikke gøre andet end vente på at der kommer et brev, der skal du underskrive en slip og sende retur i den svarkuvert de også sender. Og du behøver ikek gøre det med det samme, tilbuddet slutter 1 januar 2010.

/Dorte[/quote]

Tak skal du ha’, men jeg har bare brug for dem med det samme, der er nok steder at putte dem i desværre.

Nå du mener de der huller der er alle steder, dem kender jeg godt :thumbdown:

/Dorte

[quote=Dorte Birkedal;183767]Nå du mener de der huller der er alle steder, dem kender jeg godt :thumbdown:

/Dorte[/quote]

Ja lige nøjagtig dem, dem har jeg da et par stykker af eller mere :thumbdown:

er det alle der får brev? hverken min mor eller jeg har fået:ups:

Jeg har heller ikke fået noget brev

Så vidt jeg er orienteret, bliver brevene først sendt ud den 25 :slight_smile:

Okay, tak skal du ha’ :slight_smile:

Jeg er her faktisk dagligt - har bare ikke længere tid til at være på i arbejdstiden :smiley:
Og min fritid er i øjeblikket pænt besat, så jeg kører på lidt lavt blus her :slight_smile:

Nå okay. Terese sagde bare hun vidste hvor meget hun fik :tihi: