Ordentlig røvfuld Nuller-spam!

…og også et par af Tarzan :wehuu:

Så’ der cirkus :tihi:

Fyyyyyyyyy :venter:

ENDNU VÆRRE :nix:

“Brormand passer på dig Haylee :hjerte:

Ja de ser meget artige ud, når de sover, ik :smiley:

Så fandt de også ud af dét :S

Synkron-putning på bordet bag min computer…

Haylee-pigen får lige vasket maven :inlove:

Gwendo i færd med lige at grov-æde 2 kyller…havde det været flere, havde han nok også spist dem :uha: Godt vi får nyt parti hjem i morgen :tihi:

Gwendo og Tarzan

Verdens bedste Tarzan :hjerte: (på et lammeskind, som blitzen får til at se beskidt ud :S det er helt nyt og rent i virkeligheden :))

Der bliver slappet!

En vis tyksak skulle jo fordøje nogle kyller :høhø:

Prinsessen :inlove:

Og så ved jeg ikke, om I kender det her :venter:

Mellem alle disse billeder, var hun selvfølgelig oppe på tastaturet og lave en masse ulykker…samt oppe og bide i min næse, oppe på min skulder for at vaske mit hår osv. Hun faldt også ned en enkelt gang, fordi hun smeeed sig rundt på ryggen igen og igen og bum…så rullede hun ud over kanten, og jeg nåede ikke at gribe :gruble:

Til sidst artede hun sig dog sådan rimeligt, og jeg kunne vende tilbage til lektierne (som gemmer sig inde bag alle overspringshandlingerne - msn, facebook…:klapper:)…

Sikke da nogle herlige billeder, og en masse maver man lige får lyst til at gramse på

Ååårh hvor er de søde! :hjerte:

Jeg har også en kat liggende ved siden af min computer nu, som indimellem lige klasker en pote eller hovedet henover tastaturet. Og ser voldsomt fornærmet ud når jeg skubber ham væk :tihi:

Hvor er de dog bare lækre… Og super gode billeder du har fået taget :slight_smile:

Total søde og gode billeder…men gyyyyys de der daggamle kyllinger har jeg en fobi for.

Det er helt ubeskriveligt så misundelig jeg er … :hjerte:

Aaaaaaaaaaaaaaarrrrrhhhh!!!:argh:
Undskyld, men jeg skulle bare ud med det:ups:

Er det ikke snart miiiin tur??:bebe:
Du er bare så heldig:wehuu::hjerte:

Sikke nogen fantastiske billeder Tine - de er bare så dejlige …

Og du har helt klart gjort det godt med at købe to mislinger :wink:

Dejligt med sådan en omgang billedespam :wehu:

Hold nu op, hvor er de skønne alle tre. Kan du se forskel på tvillingerne? :confused: :tihi:

Hvor er de bare skønne og det bedste ved Bimser,er at de er evigt nuttede:love2:
Supergode billeder:thumbup:

Tine

Holddaop hvor er de altså bare SØDE! Og NUTTEDE! og lige til at GRAMSE PÅ!

Og hvor er Tarzan en flink kat :hjerte:

Øv hvorfor er der så langt til Svendborg? Nå det er nok godt det samme for ellers havde jeg været der forbi med en stooooor taske :wink:

Skønne billeder af et par dejligt sociale killinger og en Tarzan, der bare lige skal vænne sig til tanken om at være blevet onkel. :hjerte::hjerte::hjerte:
Det er også et stort ansvar efter så mange år som fri fugl og ungkarl… :smiley:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Nuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Sikke da en dejlig serie af de skjønne katte
Det kan man kun blive i godt humør af!!!

Åååååååårh hvor ER de bare MEGA lækre! :smelter: Man glemmer hurtigt hvor søde de er, når de er små :wink: Men bare vent, de bliver sgu ved med at være ligeså frække :stuck_out_tongue: Hihi…

De er bare topdejligt Tine alle tre :hjerte:

Det er så tydeligt, at der var en mening med, at du forelskede dig i Haylee også. De to skal da bare være sammen :hjerte: :hjerte:

Og Tarzan ser ud til om ikke andet så at acceptere, at de er der. Det er jo i hvert fald en god begyndelse.

det er altså bare nogle top nuttede bimsebamser de to :smelter:

Sikke dejlige billeder!! Jeg vil gramse på dem!! :tihi:

[QUOTE=Miva;691778]Dejligt med sådan en omgang billedespam :wehu:

Hold nu op, hvor er de skønne alle tre. Kan du se forskel på tvillingerne? :confused: :tihi:[/QUOTE]

Hehehe, ja sagtens :høhø: Gwendo er et helt kilo større end Haylee :cool2: + har mere pels. Derudover har Haylee mere farve i både ansigt, på ører, poter og hale…Gwendo er sådan lidt lyserød i ørene/rundt om øjnene, hvor Haylee er mørk… Og Gwendo har de der store hankatte-kinder, eller hvad man siger :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;691822]Holddaop hvor er de altså bare SØDE! Og NUTTEDE! og lige til at GRAMSE PÅ!

Og hvor er Tarzan en flink kat :hjerte:

Øv hvorfor er der så langt til Svendborg? Nå det er nok godt det samme for ellers havde jeg været der forbi med en stooooor taske ;)[/QUOTE]

FYYYYYYYYY :nix: :tihi:
Og ja, Tarzan er en rigtig flink og overbærende - det skal nok blive godt!

[QUOTE=FinnFrode;691838]Skønne billeder af et par dejligt sociale killinger og en Tarzan, der bare lige skal vænne sig til tanken om at være blevet onkel. :hjerte::hjerte::hjerte:
Det er også et stort ansvar efter så mange år som fri fugl og ungkarl… :D[/QUOTE]

Præcis :klapper:

[QUOTE=galath;691882]Det er så tydeligt, at der var en mening med, at du forelskede dig i Haylee også. De to skal da bare være sammen :hjerte: :hjerte:

Og Tarzan ser ud til om ikke andet så at acceptere, at de er der. Det er jo i hvert fald en god begyndelse.[/QUOTE]

Jeg har godt tænkt tanken…er SÅ så så så glad for, at jeg gjorde det!!! :love2:

Og tusind tak for alle jeres søde svar :smiley: dejlig overraskelse at tænde computeren til - jeg synes godt nok også selv, de er noget så fantastiske, og jeg gramser og gramser :smiley: :smiley: :smiley:

Hold da op…hvor er de skønne :wehuu::wehuu::wehuu: