Orientalsk langhår efterlyses i Odense

Der kan læses om katten og se et billede af den på det forum jeg har den fra

Hermed delt på fb…

Tak :slight_smile: Jeg ved at ejeren stadig leder, og har hængt alverdens sedler op og stemt dørklokker… Så jeg håber I vil hjælpe den stakkels ejer med forhåbentligt at finde sin kat :slight_smile:

Så fik jeg endelig registreret mig. Har haft lidt problemer på den front…Mange tak til Eife for at oprette denne tråd.

Det er min kat der er forsvundet og har været væk i snart 7 uger :frowning: Dersværre er der ikke noget nyt i den sag…

Når jeg lige har lært forummet at kende, poster jeg lidt flere billeder at Mirja.

Jeg vil være super taknemmelig, hvis I deler på facebook og at især fynboerne har øjnene med sig, hvis de ser en lille Tortie-pige på afveje…

Må man egentlig linke til sider som gul og gratis herinde ?? Har en efterlysning liggende derinde, med 5 billeder af hende nemlig…

krydser finger for at din søde tortie prinsesse kommer hjem igen - det må være så hårdt ikke at vide hvor hun er :frowning:

har også delt på min klassisk perser facebook side

Mange tak Musashi - og ja, det ER rigtig hårdt. Især fordi der er to andre tortier i nærområdet - og folk ringer ofte og tror det er hende, og så viser det sig det er dem. Det der med at få et håb og så få det trukket væk hurtigt efter, det er så hårdt. Og så ER det bare en mærkelig historie - den måde hun forsvandt på, 3 timer inden jeg kom hjem fra ferie.

Jeg ved simpelthen ikke rigtigt hvad jeg skal tro. I lang tid troede jeg hun var blevet stjålet - men en ældre dame, 500 meter væk ringede for en uge siden og sagde at hun mente at ha set hende uden foran sit hus. Hendes beskrivelse var spot on. hun sagde at der jo var en anden der lignede den i farverne lige i nærheden, men det var ikke den - og hende her var mere spids i hovedet, hvid på brystet og var busket og tydeligvis en racekat. Det er det tætteste jeg har været på nogen der har set hende. Men jeg mener …jeg har jo gået ture i det område hver dag - og har afleveret sedler med efterlysninger og dusør på 2000 kr til ALLE i det parcelhuskvarter, så mon ikke flere havde set hende, hvis det VAR hende ?? Og ville hun ikke være kommet hjem, hvis hun var så tæt på ? Altså katte kan vel godt finde hjem, hvis de er blot 500-700 meter væk, selv om det er en labyrint af rækkehuse lige der.Jeg forstår det simpelthen ikke…Men det er meget svært ikke at miste håbet lidt, når man gør så meget, og får så lidt respons :frowning:

Hænger der sedler oppe på lygtepæle osv? hvis nu at nogen har taget hende til sig så må der jo være nogen andre der ved det? f.eks

Håber du finder hende :kryds:

Smid du bare linket til g&g herind - det plejer ikke være et problem (og I andre må rette mig, hvis jeg er galt på den!)

Barky : Tror jeg efterhånden jeg har hængt ca 150-200 efterlysninger i plasticlommer op på lygtepæle, på træer og i butikker i nærområdet i de 7 uger hun har været forsvundet. Udover det, har jeg nok delt ca små 1000 sedler ud i postkasser i nærmeste område. ( bor tæt på et kæmpe parcelhusområde ) Jeg har haft en annonce med billede i Ugeavisen, hun har været i G og G ( selve avisen - også med billede ) Har stort set brugt al den tid jeg har haft til rådighed på at forsøge at finde hende - og det samme har venner og familie. Forstår simpelthen ikke, at vi nærmest stadig står på bar bund…( udover den ældre dames opkald, men jeg er stadig lidt skeptisk der, for HAVDE hun været i nærheden MÅTTE nogen ha set hende ?? )

Her er linket til G og G. http://www.guloggratis.dk/dyr/katte/katte/orientalsk-langhaaret

Årh altså Julie… :’-(

Jeg håber virkelig at hun bliver fundet…! ALT bliver krydset herfra!

Og ja, du må gerne linke til alt du vil herinde :slight_smile:

Du kan også tage URL’en på billedet på guloggratis og bruge herinde :slight_smile: (kig i det underforum med hjælp til brugerne, meeener der er en forklaring der :))

Mange Tak Barky. Det er jeg bange for vi får brug for : (

Her er nogen af billederne af den smukke pige:

Det er rigtigt Eife - det skrev du også til mig på det andet forum - men sagen er, at det simpelthen lige nu er så svært for mig, at sidde og kigge mine album med billeder af hende på computeren igennem. Det gør simpelthen for ondt, lige nu, hvor jeg godt kan mærke, jeg er ved at opgive håbet om at få hende igen - så jeg springer over hvor gærdet er lavest, og linker i stedet for. Håber det er OK ? Hun var en meget speciel kat for mig - og den jeg har haft det tætteste bånd til, at de katte jeg har haft - en rigtig “mors kat” - derfor er det ekstremt svært :frowning:

Årh… Skal jeg fjerne billederne igen Julie?

Nej nej Barky - Det er helt fint. jo flere der ser hende jo bedre. Det der er jo de billeder jeg ser dagligt på G og G og på de posters jeg er rundt med. Det var mere det der med at skulle ind i mine mapper på computeren og finde nye billeder at poste. Har så mange skønne billeder af hende liggende bare her fra i sommer - og det Er bare svært at se dem lige nu…Hvis det giver mening ? :slight_smile:

Det gør det!

:kram:

Ja, jeg forstår det godt :frowning:
Jeg håber SÅ meget at du får hende igen :kryds: