Orientalske langhårs babyer ser dagen lys

wii så kommer der killinger… er så imponeret over at mor mis lige nu spiser moderkagerne med hendes kun tre hjørnetænder (resten er leveret ved dyrlægen)

Men nøj jeg krydser for en pige som jeg kan beholde hjemme… Men selvfølgelig kommer de to mens vi havde travlt med alt muligt andet…
Hun plejer at levere 2-3 stk så vi må bare se om der kommer flere

Hvor bliver det spændende. :wehuu:

Så kom nr 3 som er en Balineser

Nååååhhhhh er det virkelig sandt, havde da helt misset, at der var hippier på vej! Uj glæder mig til billeder når de bliver lidt større!

Tillykke med trillingerne :flag:

så kom nummer 4 en melorm/ balineser mere… og umildbart er der ihvertfald 3 piger

Der er faktisk en del langhårede til salg her over, men dog er der nærmest kun blevet født balinesere…

Det ligner at nummer 5 snart kommer

Balinesere :hjerte:

Hun er da helt vild, når hun plejer at få en 2-3 stykker :slight_smile:

Stort tillykke med den nye lille familie :flag:

der er da en dreng du må overtage om 13 uger

Jeg skal desværre ikke have flere katte pt.
Men man har lov at drømme, og glæder mig til at følge de små. :slight_smile:

Ihhh tillykke med småtlingerne! Jeg håber at vi kommer til at se billeder. Udover melormene, hvilke farver har hippierne så? :smiley:

de er chokolade… den ene er fuldfarvet den anden en tortie… men jeg håber stadig der kommer en cinnamon men hun slapper af efter de 4

Tillykke med de 4:flag:

Det blir måske en af melormene…?

Tillykke med de 4 små :slight_smile:

så skulle det gerne være runten… for jeg vil beholde en pige (og helst en pra fri )

stort tillykke med de 4 hippier og er meget misundelig over din chokotortie :wink:

Hjertelig tillykke med dine små :slight_smile: Der krydses for en lille tøs til dig :slight_smile:

og tak for snakken :wink: