Ørnereservatet-kan anbefales

I går var vi en tur i Ørnereservatet (http://www.eagleworld.dk/). Det var en super god oplevelse, der bestemt godt kan anbefales:thumbup:

Jeg forundres stadig over at disse prægtig fugle kommer tilbage selv om de bliver sluppet løs i den frie natur-what. De kan jo nemt klare sig selv hvis de får behov for det:)

Man kommer så tæt på fuglene at man kan række ud og røre ved dem. Hvilket dog ikke anbefales da der så nemt kan ryge en finger eller to-surrender

Den sorte afrikanske kongeørn fløj så tæt over Mogens´ hoved at han stadig er heldig at have lidt hår på, den var ca. 15-20 cm over ham. Så er sådan en godt nok STOR-what

Flotte billeder af nogle utroligt smukke fugle

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Mange tak for de smukke smukke billeder. :wehuu:

De frister; men vi bor i Nordsjælland.

[quote=Mona Jensen;421196]Mange tak for de smukke smukke billeder. :wehuu:

De frister; men vi bor i Nordsjælland.[/quote]

Vi kørte fra Horsens bare for at se dem, og det var bestemt ture værd:thumbup:.

Så det er bare op på cyklen:høhø:

Det er nogle helt fantastiske fugle. Vi har været i reservatet et par gange, da det kun ligger 7 km fra “vores” campingplads i Tversted :slight_smile:

Flotte billeder af meget smukke fugle.

Uha altså, rovfugle er så smukke :thumbup:

Arj, hvor træls, - vi kørte forbi for et par måneder siden. - Næste gang stopper vi i hvert fald.

De er bare så imponerende og rigtig flotte. :ok:
Jeg troede slet ikke, man kom så tæt på, regnede nærmest med, at man skulle bruge kikkert. :ups:
Vidste i hvert fald ikke at de ligefrem næsten flyver én om ørerne.
Tak for de flotte billeder.
.

Flotte billeder :slight_smile:

• og jeg har hørt mange andre, der også har været begejstret for et
    besøg i reservatet!

[quote=Bente_K;421351]Arj, hvor træls, - vi kørte forbi for et par måneder siden. - Næste gang stopper vi i hvert fald.

De er bare så imponerende og rigtig flotte. :ok:
Jeg troede slet ikke, man kom så tæt på, regnede nærmest med, at man skulle bruge kikkert. :ups:
Vidste i hvert fald ikke at de ligefrem næsten flyver én om ørerne.
Tak for de flotte billeder.
.[/quote]
Det synes jeg bestemt i skal:D I vil ikke fortryde det:)