Osse et tak til Mb

hejsa

nu har vi rost miss t og gemal så meget, men har vi ikke lige glemt Mb som jo egentlig er den person der er opstarteren af dette kattegale-forum.
det syntes jeg er synd for vores allesammens Mb
jeg vil ihvertfald sige Mb kæmpe tak for et super godt initiativ [smilie=hate-bravo.gif] og så ryger der lige et kæmpe -gruppekram
-likeit -ROCK

Jeg er også superglad for at MB fik stavlet dette her på benene i en fart,da der var hårdt brug for det ;o)

Så sender -tak -HUG -blomst til vores allesammens MB

Knus

Du kan være helt sikker på, at du ikke er glemt af mig, heller ikke på KG -respekt -bravo

Jeg har haft samme tanke, så jeg kopierer lige jeres svar…

MB din skjønne dejlige quinde…
TUSIND tak fordi du tog initiativet til dette fantastiske fourum… Det er guld værd - og DU er guld værd…

-respekt

Tak for et godt initiativ -blomst

Hihi

Hvor er i bare søde [bigkiss]

Tak skal i have [oregonian_bear9.gif]

Nu vil jeg gå ud at finde noget spiseligt… og dryppe lidt ned i maden -ked

-tak

Jeg vil da også lige sende et kæmpe tak afsted, til May-Britt, der ramte perfekt med timingen til dette nye sted. Tror vi alle er enige om, at det andet ikke var holdbart.

-ROCK

Taaark Charlotte -bear

-gris -love [smilie=hate-bravo.gif] -wehu -weee -storrespekt -bravo [bigloony] [bighappy] -respekt- [bigkiss] -tak -love [oregonian_bear9.gif] [cat01.gif] -hund -hi5 -gruppekram -HUG -ballon -blomst -likeit -hop -ROCK -wow -bear

Tror vist det sade det hele :slight_smile:


Tak MB [smilie=hate-tunz.gif]

-bananer -storrespekt -bravo

-tak MB [smilie=hate-smile.gif]

En KÆMPE tak til vores allesammen MB -tak

Du er fantastisk -storrespekt

-sorry at jeg kommer så sent ind i tråden.

MB uden dig havde vi alle stået, med [smilie=hate-ass.gif] i vandskorpen. Det var grimme dage indtil du -fe tog et stort skridt for vores skyld. -ROCK -hop -bananer

I er sQ for dejlige… ja i er -gruppekram

  -tak  -bear

Jeg vil også være med,ja jeg vil -høhø

Kæmpekolonorm tak for en god idé MB -storrespekt -likeit -ROCK -balloons -HUG -HUG -HUG -bananer [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] -tak -tak

Kære May-Britt -engel

Jeg har skrevet det før, men du “frelste” os, viste os i hvert fald vejen, da vi havde brug for det - Tak for det.

Py ha du havde nok om ørerne i de første mange dage på alle mulige fronter. Jeg håber, at det hele snart falder lidt til ro - Om ikke andet, når du er flyttet og kommet på plads.

Du er en stjerne og et helt specielt menneske, som jeg er beæret over at kende.

Knus fra mig -engel

-respekt [smilie=hate-bravo.gif] -weee -storrespekt -bravo [bigloony] -tak

Ja tusind tak MB !!

Jeg gik selv og legede med tanken om at lave et nyt forum, men fik af vide at jeg nok lige skulle se tiden. Og hvor var det heldigt jeg lyttede, for nu slap jeg for det store arbejde, og kan bare nyde dit gode initiativ -høhø

-høhø -høhø Ja, jeg måtte jo lige forhindre dig i at gå igang med et konkurrende forum -høhø -høhø

Hopper lige med her…godt gået MB