Otis vægtstigning

Ved ikke om I husker, vi for 14 dage siden fik en lille killing, hvor vi ikke vidste, hvor gammel han var. Vi gættede på 6 - 8 uger, da han vejede 514 gram.

• I morges vejede han 906 gram.
  • Har han været undervægtig eller spiser han for meget nu, tror I?
    Han har lidt mave, men synes også de killinger vi har købt har haft det.
  • Skal siges han møver sig ind foran de store, når der er mad.
    Han har nu ikke tisset på dyne eller lavet noget forbudte steder omkring en uge.
    Ymer er også blevet gode venner med ham. Han tjatter lidt til ham og vasker ham en smule, men han gider ikke ret længe af gangen.

Har du haft ham ved dyrlæge og få en ca. på hvor gammel han er?
Jeg tror ikke han spiser for meget, han er jo killing og har brug for at vokse.

Ja jeg vil også lige tage et smut forbo dyrlægen og få ham tjekket -thumbs :smiley:

Vi har ikke haft ham ved dyrlæge, men fortalte dyrlægen om ham, da vi havde tid til de andre 4, der skulle vaccineres.
Dyrlægen sagde, det lød til han havde det fint. Han mente ikke vi behøvede tage ham med, men skulle komme med ham først i august for at få ham vaccineret.
Her til aften lå han og puttede med Bella, der ellers afviser de andre katte.

• Otis gødede lige vores store palme i stuen her til aften.

Så længe han ikke virker syg, drikker og spiser, så ser jeg så tilgengæld ingen grund til at få ham tjekket, før du alligevel skal ned og have ham vaccineret.

Men må altså lige give dig et par roser med på vejen -blomst

Synes det er utrolig flot at i har taget det lille myr til jer, og sørger for at han får en ordenlig opvækst. Og han ser godt nok fin ud det lille pus. :smiley:

Han virker slet ikke syg… Han drøner rundt og hopper på de andre. Han har fundet sin private plads i entreen på opsatsen på trappen, hvor han ligger på kradsebrættet og holder øje med os og kattene, der går ind og ud af lemmen til løbegården.

• Vi ved jo ikke, hvordan det hele udvikler sig, men tror han bliver mere kælen end de andre. De ligger nogen gange hos os ½ times tid eller måske en time, men Otis ligger ved os hele natten oppe ved hovedpuderne. Det gjorde Bella og Ymer ikke som killinger, men de havde selvfølgelig også hinanden.
  • I går var min kusine her. Hun har fortalt hun ikke er meget for katte. Hun og hendes mand har 2 slædehunde - Alligevel lå Otis ved hende meget af aftenen… -what