Outlook

Det er helt almindelige dødelige mails :ked:møjputer :tihi:

Jeg har også TDC og jeg har smtp.mail.dk som udgående server…og det virker fint her :øhmm:

:trøste::trøste: Årh det er fisme også p… frustrerende når det ikke virker.
Vi er jo helt lost for omverdenen så…

Jeg mener at hvis det er tdc og du bruger 587 så skal det være asmpt. smtp bruges med port 25 :slight_smile:

Ja, hvis du prøver med smtp…skal porten være 25
Virker det så ?? :kryds::kryds::kryds:

Brita, vil du ikke slette, så tilføj en ny konto, den vil checke begge. Jeg mener så at der i toppen når du sender skal vælge hvilken konto du sender fra, vælg den nye og se hvad der så sker :slight_smile:

Alternativt, få en du kender og har tillid til til at connecte remote til din computer, det skal være en som har forstand på det selvfølgelig.

Nej, jeg tilbyder ikke at gøre det da jeg ikke aner hvordan men connecter remote, men det sidder der sikkert andre der gør :slight_smile:

www.teamviewer.com/da/index.aspx

Brita, hvis du vil installere dette gratis program, vil jeg gerne prøve at hjælpe dig!
Jeg kan ikke logge på din PC uden din tilladelse, da koden bli’r ændret for hver gang du åbner programmet.
Hvis du vil så er mit tlf nummer 5885 7112, men bedst i morgen formiddag.

[quote=Birte;469817]www.teamviewer.com/da/index.aspx

Brita, hvis du vil installere dette gratis program, vil jeg gerne prøve at hjælpe dig!
Jeg kan ikke logge på din PC uden din tilladelse, da koden bli’r ændret for hver gang du åbner programmet.
Hvis du vil så er mit tlf nummer 5885 7112, men bedst i morgen formiddag.[/quote]

Det er sødt af dig, men jeg tør ikke begive mig ud i det, fordi jeg kender mine egne evner…eller mangel på samme.
Jeg har en kollega hvis mand lever af sådant noget OG en søn der er god til det også…dem vil jeg se om ikke vil hjælpe og ellers ringer jeg til TDC…har nummeret…Men TAK for tilbuddet
:pote: