Øv bøv syg

ja som overskriften sigerså er jeg bare smadder syg i dag. har super ondt i maven og kan intet mad indholde. har været vågen inde i sengen siden halv seks i morges men nu ´tog jeg mig endelig sammen og fik rejst mig op og ud i sofaen med min dyne og noget the.

måtte melde mig syg på jobbet - hvilket jeg hader at gøre, jeg får altid så dårlig samvittighed.

iiihhh jeg gider ikke være syg. er bare helt alene hjemme.

ej din stakkel - du havde det ellers så fint igår :frowning:

grillkyllingen måske :frowning: ??

men rigtig god bedring og sig hvis jeg skal droppe forbi med forsyninger …

Knus og trøste -pote krams fra Ramses og Sethi og ikke mindst deres moar -kramer

du behøver skam ikke komme med forsyninger, jeg har cola og mariekiks :slight_smile: det eneste jeg kan indeholde lige pt.
Men underholdning mangler jeg. det er sxå kedeligt at være syg…
så keder du dig, så tager du bare din com, og kommer hehjem… jeg har trådløst net vi lige kna koble dig på . måske det er grill kyllingen.

og ikke mindst tak for krammeren…

Øv din stakkel, god bedring -jegkrydser

tak denise. håber i får nydt det dårlige vejr…

Ja, du går slet ikke glip af noget ved at ligge syg :smiley:
Men drik masser af colaer - og husk, det skal være de rigtige Coca Cola Classic -thumbs og ikke de andre billige mærker.

Enig -thumbs

:slight_smile: :slight_smile:
Hey rigtigt god bedring, Cola og bananer er ydderst virksomt på dårlig mave.
Håber du bliver hurtig frisk igen.
Knus Pia -engel

[bigloony] [bigloony] [bigloony]

Ja, du går slet ikke glip af noget ved at ligge syg
Men drik masser af colaer - og husk, det skal være de rigtige Coca Cola Classic og ikke de andre billige mærker.

Enig, enig… der finde kun en rigtig cola resten er bare rørrensere.
Hilsen Pia -engel

jeg sidder med coca cola (den eneste rigtige der er, ikke det billige) og mariekiks og ser fjerner overvejer en fil da fjernsynet er lidt kedeligt efter min mening. og så har jeg to dejlige puttetrolde.

iiihhh jeg mangler selskab … keder mig sindsygt meget

gider ikke være syg, øv altså

Stakkels dig! Keder mig også når jeg er syg - lå engang syg i 3 måneder med kold lungebetændelse, jeg var træt hele tiden, og kunne ikke engang se tv eller læse - se så er det rigtigt kedeligt! -bleg

God bedring!

-gruppekram

Åhhh din stakkel -kramer herfra og -jegkrydser -jegkrydser for at du snart er på højkant igen

uha hvor jeg syntes det er synd for dig, jeg hader at være syg og ondt i maven er slet ikke sjovt -gruppekram

Enig -thumbs

Stakkels lille puuus.

Rigtig god bedring med dig…

tak alle sammen , det går heldigvis bedre. jeg har stadig ondt i maven,men kaster ike op mere da… nu prøverjeg at spise noget aftensmad. det trængermin mave nok til, da jeg kun har spist 5-7 mariekiks i løbet af hele dagen.

Stakkels dig :frowning:

Yoghurt er osse godt til dårlig mave -thumbs … og så kradser det ikke i halsen når det kommer retur …

-LOL

Altså, din skøre skid -xxrotflmao -xxrotflmao