ØV hvor frustrerende

En af min mors huskatte opføre sig mærkeligt:S han har tydeligvis ondt og hvæser bare man tænker på at rører omkring haleroden… jeg har fået overbevist dem om at holde ham inde og gå til dyrlægen imorgen men for helvede:doh: jeg fatter bare ikke folk at sidde og glo på deres dyr har det skidt uden at foretage sig noget! de bliver ved med at sige at han kan gå så han har jo ikke brækket noget, nej muligt men derfor kan kræet jo godt være syg eller skadet.:uha: før fik jeg lige sagt om de ikke skulle i brugsen og købe kattegrus hvorpå min mor svarede til hvad:dokdok: der fik jeg nok råbt så staklen ikke skulle skide på gulvet:gal:
de har altid set på mit kattehold som hysterisk og for meget og den dur og måske undskyldt mig for andre med at det jo er dyre racekatte jeg har, i mine øjne er det sgu da ligemeget hvad katten koster… et dyr er et dyr:eksplosion: ved ikke hvad jeg ville med det her mest af alt nok få lidt luft for her i huset taler jeg til døve ører:græde: jeg slæber ham selv til dyrlægen imorgen hvis min mor ikke har tænkt sig at gøre noget…
Rikke

Stakkels dreng.
Prøv at fortælle at katte med brækket bækken altså godt kan gå - men gør helvedes ondt.

Det kan også være en byld, eller analkirtel betændelse, begge dele gør rigtig ondt.

God bedring til ham

Jeg mødte en bekendt i dag som gik tur med han og konens hund - er stor golden…
Den var skaldet på noget af hovedet og jeg spurgte til det…den havde haft eksem og da det var så skide dyrt at gå til dyrlæge, havde de nok ventet lidt længe - du kan tro dyrlægen blev gal, sagde manden… for fanden da, jeg ved hvad de har og leve for om måneden og det er tre gange så meget som mig :mad::mad:

Undskyld jeg lånte din tråd, men jeg blev nok lige så gal som du gjorde :eksplosion: