Øv hvor har fruen taget fusen på mig

hmmmmm

hvor meget skal man finde sig i fra sin kone.

hun har taget fusen på mig noget så eftertrykkeligt.

det hele er startet med at vi jo har en teltvogn som vi skal bruge på vores ferie i år, jeg har jo siden vi købte den truet med at der skulle sættes dannebrogsflag bagpå den og det har hun bare protesteret vildt imod, når jeg så har bedt om at vi da bare ku tage sådan et lille flag på en stang med har hun skældt mig huden fuld, altså lidt i sjov, da hun godt ved jeg bare joker med det. dette har stået på i snart 1 år.
nå, men jeg havde så i mit lille hoved lagt en slagplan, jeg ville når vi var kommet afsted og var inde og holde pause et sted liste et lille dannebrog bag på vognen og når vi så var fremme ved feriestedet og hun var optaget af noget andet ville jeg hænge en række af flag op på teltvognen, sådan nogle små nogle på en snor man hænger på juletræet.
men niksen biksen den plan ka jeg skyde en hvid pind efter, for i lørdags havde hun på qxl købt en 4 meter lang guirlande med dannebrogsflag i str a4 som hun ville hænge op på teltvognen.
sådan noget pjat
hvad skal jeg nu finde på af dril

Hun er da skøn din kone :wehuu:

Så må du bide i det sure æble og købe en lyskæde med eksotiske frugter, eller hvis du vil sære særlig grov, så køb en havenisse :tihi:

[quote=Lunica;228460]Hun er da skøn din kone :wehuu:

Så må du bide i det sure æble og købe en lyskæde med eksotiske frugter, eller hvis du vil sære særlig gros, så køb en havenisse :tihi:[/quote]

ja da, en havenisse skal der til, men hvor skal jeg gemme den så hun ikke ser den undervejs.

den med lyskæden er brugt:høhø:
for et par år siden faldt jeg over sådan en blinkende diode kæde i flere farver, den havde jeg i løbet af dagen tapet fast på vores sengeramme og da vi gik i seng og slukkede lyset tændte jeg for lyskæden og i et mørkt rum var det altså et vildt syn og fru tonya sprang ud af sengen på nul komma dut for derefter stå og glo og så kom møgfaldet.
hold op hvor jeg grinede den aften-LOL:klapper::wehu:

hvor skal man gemme den, ja den er straks værre :cool:

Hvad med sammen med reservehjulet :lys-ide:

Fed ide - den nupper jeg - Tak !!:tak:

[quote=Lunica;228464]hvor skal man gemme den, ja den er straks værre :cool:

Hvad med sammen med reservehjulet :lys-ide:[/quote]

ja det har jeg osse tænkt at reservehjulsbrønden må være det eneste sted at gemme den, så er det bare at hitte den rigtige str havenisse
tak for tippet:)

Jamen jeg ved tilfældigvis, at der er mange “skøre” opbevaringsmuligheder i en campingvogn, så det skulle da ikke være så svært at finde et lille gemmested til nissen - eller nisserne???

-LOL

OG så har du sq en dejlig kone :wehu:

Denne Må du eje - Johnny

[quote=Annette O;228469]Jamen jeg ved tilfældigvis, at der er mange “skøre” opbevaringsmuligheder i en campingvogn, så det skulle da ikke være så svært at finde et lille gemmested til nissen - eller nisserne???

-LOL

OG så har du sq en dejlig kone :wehu:[/quote]

jamen sødeste annædde vi skal jo ikke afsted i vores campingsvilla, vi tager vores combi-camp(teltvogn) istedet

og min kone er skøn:wehuu:

:tak:[quote=Poly-Cats;228472]Denne Må du eje - Johnny

ohhhhhhhh den ville da bringe hende helt ud af fatningen, men jeg ville jo få prygl i flere dage pga af det.

men jo, det er lige sån en model jeg ku finde på at købe

tak tak for det geniale tip:thumbup:

[quote=Johnny;228473]jamen sødeste annædde vi skal jo ikke afsted i vores campingsvilla, vi tager vores combi-camp(teltvogn) istedet

og min kone er skøn:wehuu:[/quote]

Jamen der er OGSÅ gemmesteder. Om ikke andet, så i din kuffert :klapper:

[quote=Poly-Cats;228472]Denne Må du eje - Johnny

Iiiihhh jeg hoppede helt af glæde, da jeg så den. :wehu: Sådan en må jeg eje, og det skulle jeg jo lige fortælle Karsten, men tror du jeg må få den?? Nææææh nej. De er forbudt i vores by siger han :doh:

Ja ja - han får sig sikkert et lille chok, når der pludselig står to viasat havenisser i vores have :fløjte:

:inlove: :inlove: :inlove:

Ehmmmmm… nu ved Tante T ikke liiiiiige, hvornår I letter… men HVIS I er på ferie d. 24. 8… såe…

:fløjte: :fløjte: :fløjte: :fløjte:

En flæskesteg på grillen/campingsgryden og så river du lige det her frem…

TA-DA :

[quote=Therese;228482]:inlove: :inlove: :inlove:

Ehmmmmm… nu ved Tante T ikke liiiiiige, hvornår I letter… men HVIS I er på ferie d. 24. 8… såe…

:fløjte: :fløjte: :fløjte: :fløjte:

En flæskesteg på grillen/campingsgryden og så river du lige det her frem…

TA-DA :[/quote]

den duer squtte på min kone, hun er vild med flæskesteg og ka spise det altid og samtiddig er hun lettere juletosset osse
men ellers et rigtig godt bud

[quote=Johnny;228497]den duer squtte på min kone, hun er vild med flæskesteg og ka spise det altid og samtiddig er hun lettere juletosset osse
men ellers et rigtig godt bud[/quote]

-ihhaltsåå

nej jeg tror det blir noget med en eller anden kinky havenisse og helst en med lys og lyd.

camping fatter dernede i prag vil knække sammen af grin og vil syntes det er alletiders gimik, vi har været på hans lille hyggelige plads 3 år i træk og han ved vi ikke er helt raske og får tåbelige indfald

den her er nok for stor, men jeg er sikker på den ville skabe panik inde i teltet:høhø:

-LOL -LOL -LOL -LOL

Hvor er den fiiiiiiin

-LOL -LOL -LOL -LOL

Pas nu på, Johnny-boy… måske foretrækker hun ham frem for dig !!!

-what-what-what

Der findes endda søde havenisser :ups:

http://www.triane.dk/nisser.php

Og så er der de slemme havenisser :uha:

Der er også brugs-havenisser :tihi:

http://www.bakker.dk/r_12345-010/Havenisser/Havenisse-med-termometer.htm