Øv hvor har fruen taget fusen på mig

Mon der er lyd i ham her ?? :tihi:

[quote=Poly-Cats;228515]Mon der er lyd i ham her ?? :tihi:

[/quote]

-LOL -LOL -LOL -LOL

Jae… mon ikke han kan prutte :

Jingle-Bells ???

:klapper::klapper::klapper:

[quote=Poly-Cats;228515]Mon der er lyd i ham her ?? :tihi:

[/quote]

Christie - hvor er han bare SKØØØØØØØØØØØØØN :wehu: :klapper: -LOL

[quote=Poly-Cats;228515]Mon der er lyd i ham her ?? :tihi:

[/quote]

se det var noget af det helt helt rigtige:tak:.
det ka far her li:høhø::thumbup:

[quote=Johnny;228459]hmmmmm

hvor meget skal man finde sig i fra sin kone.

hun har taget fusen på mig noget så eftertrykkeligt.

det hele er startet med at vi jo har en teltvogn som vi skal bruge på vores ferie i år, jeg har jo siden vi købte den truet med at der skulle sættes dannebrogsflag bagpå den og det har hun bare protesteret vildt imod, når jeg så har bedt om at vi da bare ku tage sådan et lille flag på en stang med har hun skældt mig huden fuld, altså lidt i sjov, da hun godt ved jeg bare joker med det. dette har stået på i snart 1 år.
nå, men jeg havde så i mit lille hoved lagt en slagplan, jeg ville når vi var kommet afsted og var inde og holde pause et sted liste et lille dannebrog bag på vognen og når vi så var fremme ved feriestedet og hun var optaget af noget andet ville jeg hænge en række af flag op på teltvognen, sådan nogle små nogle på en snor man hænger på juletræet.
men niksen biksen den plan ka jeg skyde en hvid pind efter, for i lørdags havde hun på qxl købt en 4 meter lang guirlande med dannebrogsflag i str a4 som hun ville hænge op på teltvognen.
sådan noget pjat
hvad skal jeg nu finde på af dril[/quote]

Kære Johnny…

Det er mandens lod her i livet.
Tag det - som en mand… :tihi:

“Kvinder og katte gør hvad de vil - og mænd og hunde må bare slappe af og finde sig i det.”

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

[quote=Poly-Cats;228515]Mon der er lyd i ham her ?? :tihi:

[/quote]

Mon der ikke er en, der får rumpen på komedie, hvis denne figur bliver indlemmet i husstanden?

:ass::ass::ass:

[quote=Annette O;228504]-LOL -LOL -LOL -LOL

Hvor er den fiiiiiiin[/quote]
-LOL-LOL-LOL

Ååååå jeg elsker jer! :thumbup::thumbup::thumbup:
Tænk, det er et helt nyt aspekt for mig, at det kunne være så sjovt at være gift! :ups:
Altså, ikke bare varianterne ‘tryne hinanden/den anden’ eller ‘hakke på hinanden/den ene’ eller ‘større eller mindre harmoni’, men !!! :D:D:D Tagen kærligt gas på hinanden - hoppe på hinandens sjove knapper i stedet for de ømfindtlige :rock:
Hvor er I go’e - tak for både perspektivet og grinet :thumbup:

Fra hende, der har en gammel drøm om en mini-øse og en combicamp/teltvogn - bare mig og hund/kat, så’n ca