Øv I dag bliver Ice neutraliseret

Øv Øv :ked:

Har det sidste lange stykke tid overvejet meget og længe om det var værdigt for Ice fortsat at være fertil i mit opdræt!
Siden oktober sidste år har jeg kæmpet for at få hende drægtig, og mange ting har været forsøgt!!
Det var meningen at det skulle ha været forsøgt endnu en gang, med hjælp fra noget naturmedicin, men Ice er blevet urenlig… ikke sådan at hun sætter sig hist og her, nej helst lige foran mig så jeg ikke er i tvivl om hvor frustreret hun er, og det kan jeg bare ikke byde hende!:brist:

I går var jeg ved min dyrlæge for at få tjekket min MCO’s tænder og tandkød efter operation, og fik udmeldingen fra min vante dyrlæge at hun skulle på barsel fra d 10/6 og så var beslutningen ikke svær…
Vi har det sidste 3/4 år forsøgt at finde alle tænkelige løsninger til Ice så synes jeg også hun skulle ha lov at følge hende til dørs… så for en ½ times tid siden blev min smukke hvide prinsesse afleveret ved dyrlægen!!

øv for fa… jeg havde så mange håb og drømme med den kat men sådan skulle det ikke gå :doh::doh:

skulle bare lige ha afløb for mine frustrationer

Øvs, men hvis det er det bedste for Ice så må det nu være sådanne :slight_smile:

:(:frowning: Surt når tingene ikke går som man håber. Men nu får hun et dejligt liv som kasstrat istedet:)

der er bare ikke noget værre end når ens planer og forhåbninger går i vasken

-kramer jeg føler virkelig med dig… det er ret bittert…

en lille trøst at misser blier mere lykkelig, men det ændrer ikke på at det bare er så DRØNærgeligt

[quote=Battlestar;183041]der er bare ikke noget værre end når ens planer og forhåbninger går i vasken

-kramer jeg føler virkelig med dig… det er ret bittert…

en lille trøst at misser blier mere lykkelig, men det ændrer ikke på at det bare er så DRØNærgeligt[/quote]

mange tak for jeres svar!!

Nej der er ingen tvivl om at det er det bedste for hende, og jeg har set det komme længe, har bare skulle sluge bananen, netop fordi forventningerne til kommende killinger fra hende var så høje!!

Det er jeg ked af at höre Susanne…
Et stoooooort kram her fra mig…
Knus

-kramer

Is er igen hjemme i trygge rammer!!

Men føj en overraskelse jeg skulle ende med at få…

Da jeg hentede hende studsede jeg over af mængden af piller på bordet udskrevet til min kat!!
Det viser sig at Is har udviklet livmoderbetændelse uden jeg har set noget overhovedet… så i dag er det hele blevet fjernet og hun skal de næste 10 dage ha antibiotika for at sikre at betændelsen ikke sætter sig som skede betændelse

Ud over det var der ingen klinisk grund til at hun ikke kunne lave killinger… ingen cyster i æggestokkene og intet unormalt i livmoderen ud over store mængder betændelse!

suk suk min stakkels tøs…

[quote=Misurama;183409]Is er igen hjemme i trygge rammer!!

Men føj en overraskelse jeg skulle ende med at få…

Da jeg hentede hende studsede jeg over af mængden af piller på bordet udskrevet til min kat!!
Det viser sig at Is har udviklet livmoderbetændelse uden jeg har set noget overhovedet… så i dag er det hele blevet fjernet og hun skal de næste 10 dage ha antibiotika for at sikre at betændelsen ikke sætter sig som skede betændelse

Ud over det var der ingen klinisk grund til at hun ikke kunne lave killinger… ingen cyster i æggestokkene og intet unormalt i livmoderen ud over store mængder betændelse!

suk suk min stakkels tøs…[/quote]

:blegne::blegne:

Så tror det da pokker hun har opført sig underligt.-HUG-HUG

Stakkels stakkels misser :ked:

åh nej Susanne…
det er da noget mög…
Stakkels stakkels lille Ice.

op med humöret söde !

Stakkels både dig og Ice, ved du havde store drømme med hende, men håber du nu kan nyde hende som kastrat i mange år fremover i stedet.
Godt hun kom under kniven så de kunne se hun var dårlig, kæmpe kram til jer begge

MVH
Gitte

[quote=DK Sacala;183490]Stakkels både dig og Ice, ved du havde store drømme med hende, men håber du nu kan nyde hende som kastrat i mange år fremover i stedet.
Godt hun kom under kniven så de kunne se hun var dårlig, kæmpe kram til jer begge

MVH
Gitte[/quote]

Ja Gitte jeg havde nemlig rigtig mange drømme med Ice, og må indrømme det er et slag i ansigtet at det skulle ende på denne måde…

kan kun trøste mig med at jeg nu ved hun kan få et langt roligt liv uden at skulle være frustreret over hendes situation længere!!

Ja indrømmer jo at jeg virkelig føler for dig, for ved at hun er din drømme kat og du havde så mange planer og fremtidsdrømme, så det gør mig oprigtig rigtig ondt at det er endt sådan. Kram

MVH
Gitte