Øv jeg er gal

Jeg har købt det foder jeg plejer på Zoo plus. Vi havde haft det i nogen uger, så siger min mand til mig tro der er noget galt med foder ellers ville de ikke havde det mere for de spytter mad ud og de ligger over alt de tør piller, jeg siger jeg kan ikke gøre noget nu da jeg sidder i lastbilen.

Da jeg kommer hjem ser jeg i tønden og lugter til det lugter det grimt og kan se det hele er muggen …

Der er en som siger til mig det kan være pga varmen det mugner har i oplevet noget af det samme jeg har aldrig oplevet det før.

Men held i uheld noget foder jeg havde købt i Tyskland er man begyndt at kunne få her hjemme så nu for de det og de er vilde med det . Jeg har ikke kunne få det i et stykke tid.http://fidoogfelix.dk/kattefoder-11/wildcat-62/

Skriv til dem og klag?
Jeg opdagede det samme med en pose Hill’s købt via medicanimal (eller chemistdirect) jeg tog bare et billede af det, og skrev at maden havde været opbevaret korrekt og i lufttæt tønde efter åbning, og de sendte mig straks en ny pose…

Der kan jo ha været et hul i posen da du modtog det … på den anden side så har varmen nok også en finger med i spillet !?

Hvis der ikke står at det skal opbevares på køl, hvilket jeg aldrig har set på tørfoder, så burde det vel ikke have noget at sige? Og det skal det jo så også under leveringen og opbevaring i butikkerne…

Det kan sagtens være pakket forkert, eller som en anden skriver der kan være hul i pakningen, eller andet er gået galt under produktionen.
Jeg ville også bare skrive det til dem, også selvom du måske har smidt det ud og ikke har fået taget et billede. De fleste firmaer vil bare erstatte det for at undgå dårlig omtale tror jeg :slight_smile: Uanset hvad, så koster det jo ikke noget at sende en mail…

hvis det ikke opbevares lufttæt bliver det harskt…og med den luftfugtighed der er pt kan det også mugne…

Jeg har en tønde fra Zooplus som er luft tæt og vi har haft den i mange år denne tønde og den bliver vasket hver gang der kommer nyt foder og tørret meget grundig

Jamen så er det jo nemt og simpelt at skrive til dem og klage :slight_smile:

ok så må jeg i gang med en mail til dem