[quote=Lone;431294]Jeg kører på 2. år med en mis, der ikke rigtigt accepterer de andre…
I fæle perioder er det med Feliway i kontakten, men det sidste halve år (7-9-13) er det gået meget bedre - men mange ting foregår på hendes præmisser, bla. at vi deler huset op om natten, så hun kan få ro.
Men nu er vi så langt at der duttes næse og man kan stå ved siden af hinanden. Men der skal ingenting til, så stikker hun dem en lussing og hvæser…
Dejlig kat, forøvrigt -love[/quote]
tak skal du have, anton er en skønne skønne mis.
kan forstå at du er eksempelt på at det tager år. kan godt være dette lyder hårdt, men jeg har kun to katte, så de skulle jo helst være der som selskab for hinanden.
men godt for dig at det køre bedre nu, jeg krydser fingre for at det forbliver på denne måde 
[quote=TinaD;431249]Den var godt nok smart den netdør Mega.
Bodil øvelse gør mester ;). Den netdør ser rimelig simpel ud at lave og skulle den blive lidt vind og skæv er kattene nok ligeglade og det er jo ikke en permanent løsning forhåbentlig. Bare den passer i hullet og ikke er for smal skal det nok gå. Ellers kunne man jo høre en tømrer hvad det koster at få lavet sådan en, kan ikke forestille mig det kan koste alverden, hvis du da ikke har en i familien der kan hjælpe dig?
Jeg har heller ikke førhen været særlig dygtig til det med håndværk, men har kastet mig ud i det og er blevet rimelig ferm efterhånden. Jeg har da selv lavet en del af det træhegn med låge der sidder rundt om min have på egen hånd, sat fliser op (godt nok med gode råd om hvordan man gør fra google), udskiftet defekte vandhaner osv. Så det er bare at kaste sig ud i det :).[/quote]
du skulle se noget af det jeg selv har forsøgt at producere
du ville korse dig…
jeg har virkelig ti tommelfingre når det drejer sig om det håndværksmæssige - jeg er klokkefåret der ringer efter en vvs når vandhanen drypper, til gengæld er jeg rimelig ferm på en symaskine, alt håndarbejde går som smurt, og jeg har ligesom indset at man skal ikke kunne alt i denne verden