Øv .. øjenbetændelse

Kan du ikke overnatte i Slangerup ?[/quote]

Det tør hun vist ikke :D:D

Kan du ikke overnatte i Slangerup ?[/quote]

Det er ikke det der er problemet … men jeg skal have to andre med i bilen på vejen hjem og dem kan jeg ikke bare tvangsindlægge til at overnatte :prut:

Det går fremad med øjet … i dag er der kløen i øjet (og osse det andet :S), men ikke den der fornemmelse af glasskår :wehu: … så nu håber jeg bare, at lyset ikke generer for meget :kryds::kryds::kryds:

[quote=Skattekat;131325]Det er ikke det der er problemet … men jeg skal have to andre med i bilen på vejen hjem og dem kan jeg ikke bare tvangsindlægge til at overnatte :prut:

Det går fremad med øjet … i dag er der kløen i øjet (og osse det andet :S), men ikke den der fornemmelse af glasskår :wehu: … så nu håber jeg bare, at lyset ikke generer for meget :kryds::kryds::kryds:[/quote]

-kramerStakkels…stakkels…dig…kære
Fortsat rigtig god bedring.
Kærligst
Mona

[quote=Skattekat;131325]Det er ikke det der er problemet … men jeg skal have to andre med i bilen på vejen hjem og dem kan jeg ikke bare tvangsindlægge til at overnatte :prut:

Det går fremad med øjet … i dag er der kløen i øjet (og osse det andet :S), men ikke den der fornemmelse af glasskår :wehu: … så nu håber jeg bare, at lyset ikke generer for meget :kryds::kryds::kryds:[/quote]

:):slight_smile:

Ja… nu ser du jo ikke mit kloge forslag, for nu bliver der vel gnægget igennem… stakkels katte :stuck_out_tongue:

Men måske kunne én af de andre køre hjem ??

:bil::bil:

[quote=Therese;131664]:):slight_smile:

Ja… nu ser du jo ikke mit kloge forslag, for nu bliver der vel gnægget igennem… stakkels katte :stuck_out_tongue:

Men måske kunne én af de andre køre hjem ??

:bil::bil:[/quote]

Ja, det har faktisk tangeret dyremishandling, at mine katte har haft besøg af de gimper - de har dårligt haft et roligt øjeblik :stuck_out_tongue:

Menageriet er netop kørt og jeg HAR givet besked om, at de skal køre ordentligt, og så må vi jo bare håbe, de hører efter :kryds::kryds: For vejret i Nordsjælland er ikke imponerende til at køre i :frowning:

[quote=Temple Bar;131690]Ja, det har faktisk tangeret dyremishandling, at mine katte har haft besøg af de gimper - de har dårligt haft et roligt øjeblik :stuck_out_tongue:

Menageriet er netop kørt og jeg HAR givet besked om, at de skal køre ordentligt, og så må vi jo bare håbe, de hører efter :kryds::kryds: For vejret i Nordsjælland er ikke imponerende til at køre i :([/quote]

-LOL-LOL

Det tænkte jeg nok… men så sover de noget så dejligt hele natten, og skal vækkes med morgenmad på sengen ved 10-tiden i morgen formiddag.

:pote::pote::pote:

Ja, det er godt nok et skrækkeligt vejr herinde i Kbhn. - jeg er glad for, at jeg ikke skal ud og køre i en bil…

-what

Øv hvor irriterende, håber du snart bliver helt rask igen :slight_smile: