Øv, øv og atter øv

Jeg brækkede jo mit ben/ankel for 5 uger siden, den 25. juni helt præcist. Jeg har ikke måttet støtte på benet overhovedet i de 5 uger, og jeg har sådan en støvle på 24/7.

Jeg var til kontrol på Holstebro Sygehus i går og havde vel en eller anden naiv forhåbning om, at jeg ville slippe af med støvlen og få en eller anden lettere anordning på. Men næh nej, så let gik det ikke:(

Bruddet er ikke vokset sammen endnu :S der mangler meget og jeg blev dømt til at gå 4 uger endnu med støvlen på, jeg måtte dog begynde at støtte lidt på benet i det omfang jeg kan, uden det giver for mange smerter.

Rigtig træls er det :thumbdown: men så er det da godt, der er blevet sommer i Danmark, så jeg kan sidde i min have og nyde solen og en god bog :slight_smile:

Øv altså, jeg føler med dig her i varmen :trøste:

Puh hvor jeg føler med dig. Det må godt nok være træls at skulle blive ved med at have den dumme støvle på :surrender1:

Rigtig god bedring :blomst:

Det må være surt, når nu du havde håbet. Øv, altså! :trøste:

:kram: :kram: :kram:

:trøste: :trøste:

3 X ØV :frowning:

Men rigtig god bedring, håber de næste uger hjælper så meget at du kan få støvlen af snart.

Tak skal i alle have :slight_smile: Jeg ved jo godt det ikke er verdens undergang, at have brækket ben/ankel. Det er bare ved at være godt frustrerende, ikke at kunne gå/køre/cykle hvorhen jeg vil. Ikke selv smutte i kælderen og ordne vasketøjet osv.

Og så det at jeg bliver så forbistret øm i hænder og håndled af at gå med krykkerne, da jeg har slidgigt i mine hænder kan det føles som tortur, hvis jeg skal gå ret langt.

Men igen, jeg skal ikke pive. Solen skinner, fuglene fløjter, himlen er blå, luften er 26 - 27 grader, kattene har besluttet at kælderen er et godt sted i dagtimerne og kommer først frem efter solnedgang, hundene synes det er dejligt, jeg sidder ude i haven sammen med dem. Jeg får læst nogle gode bøger og kroppen får kulør, samt jeg nu har 4 ugers sommerferie tilgode på et senere tidspunkt :slight_smile: