Øv øv

Den lille stakkel :ked:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: for, at hun klarer den!

Vi krydser alle fingre og poter herhjemme :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Åh nej da :ked:

Her :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: alt der :kryds: kan.
Rigtig god bedring

Håber på en positiv opdatering…

Desværre ikke positiv opdatering herfra :frowning:
Dyrelægen ringede og sagde at han havde skannet hende og hun har vand på lungerne og ligger på samme måde som hun har gjort hele tiden så det ser bare sort ud og det sagde han også selv. Han ringer igen i morgen.
Hun er min første kat og har kun haft hende i lidt over en måned men er såå ked af det og kan ikke meget andet end at sidde og være ked af det lige nu :frowning: Hun plejer at ligge ved mig hver aften. Er blevet så hurtigt knyttet til hende og kan ikke tænke på at skulle sige farvel til hende allerede nu. Regnede med at skulle have hende i mange år.
Hvad der er årsag til det er jeg ikke sikker på. Viste godt at en freds lilje ikke var godt men troede ikke den var en af de giftigste planter, syntes bare ikke jeg kan se nogle nye tegn på at hun har gnavet i den og ellers er det eneste jeg kan komme i tanke om, en rom og cola som jeg glemte på bordet i fredags men fjernede da jeg kom hjem senere

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: herfra.
Hilsen Lisbeth

:S Det lyder som min Alfred og Felix som døde af rottegift :S

Det giver også vand i lungerne og det frådede om munden

[quote=R500;485069]:S Det lyder som min Alfred og Felix som døde af rottegift :S

Det giver også vand i lungerne og det frådede om munden[/quote]

:S Det har hun ikke været i nærheden af… Men desværre samme symptomer ja.

Holder det bare snart ikke ud mere…Håber sådan hun bliver rask :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Årh hvor gør det mig ondt :frowning:

Kan man gøre noget mod vand i lungerne ??

Åh nej… kæmp Isobella kæmp og hold ud.

Det er ikke sådan at hun har været ude og måske ædt en forgiftet mus eller lign??? Det lyder underligt hvis hun skulle have spist af din fredslilje og jeg er sikker på du ville kunne se det på planten.

Jeg har selv fredsliljer og jeg har aldrig haft en kat der har spist af dem. Rom og cola vil ikke give de forgiftningssymptomer og jeg tror seriøst ikke katte vil drikke af det. Min Coco har godt nok lappet i sig af min irske kaffe mens jeg var på toilettet, men det tror jeg var pga. flødeskummet.

Jeg har checket lidt omkring fredsliljen og dens giftighed og flere steder har jeg set den kun er lidt giftig. bla. her: http://www.killingelisten.dk/planter/visplanter.php?hvilke=a-g&sprog=dansk
og her norskskovkatte.dk

Jeg håber virkelig at hun klarer den selvom det ser sort ud nu.

Trøstekrammer herfra

[quote=Lotte;485077]Årh hvor gør det mig ondt :frowning:

Kan man gøre noget mod vand i lungerne ??[/quote]

Tak… Aner det ikke. Han lød ikke positiv overhovedet :ked:

[quote=TinaD;485083]Åh nej… kæmp Isobella kæmp og hold ud.

Det er ikke sådan at hun har været ude og måske ædt en forgiftet mus eller lign??? Det lyder underligt hvis hun skulle have spist af din fredslilje og jeg er sikker på du ville kunne se det på planten.

Jeg har selv fredsliljer og jeg har aldrig haft en kat der har spist af dem. Rom og cola vil ikke give de forgiftningssymptomer og jeg tror seriøst ikke katte vil drikke af det. Min Coco har godt nok lappet i sig af min irske kaffe mens jeg var på toilettet, men det tror jeg var pga. flødeskummet.

Jeg håber virkelig at hun klarer den selvom det ser sort ud nu.

Trøstekrammer herfra[/quote]

Nej det har hun ikke hun er inde kat og jeg syntes jeg er meget forsigtig med alt i forhold til hende så kan virkelig ikke se hvad det så kan være :?

Og skidt hvis det ikke er det og hun skulle komme hjem igen… Vil være vild nervøs for at det sker igen da jeg slet ikke aner hvad det så kan være .
Jo hun fik en enkelt reje i torsdags men det burde vel ikke kunne gøre det selvom hun ikke er så gammel… Giver hende ellers aldrig andet end hendes tør og vådfoder

og mange tak

Hvor gør det mig altså bare ondt …

Håber det bedste for hende :kryds::hjerte:

Har hun fået noget loppe eller ormekur for nylig? Eller?
Kan heller ikke lige komme i tanke om hvad hun dog kan have indtaget, som har gjort hende så syg :frowning:

Krydser alt hvad jeg kan for hende…

Jeg krydser alt hvad jeg kan for hende! :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Kæmp lille missepige! :hjerte:

Man kan godt behandle vand i lungerne, så lige der er der i hvert fald håb.

Håber det bedste for hende -kramer

Har I malet i huset for nylig - og kan hun have fået terpentin på sig?
(Det optages gennem huden og er meget giftigt).

Også meget farligt, hvis hun har indåndet dampe fra silicone!

[quote=Sheyla;485094]Nej det har hun ikke hun er inde kat og jeg syntes jeg er meget forsigtig med alt i forhold til hende så kan virkelig ikke se hvad det så kan være :?

Og skidt hvis det ikke er det og hun skulle komme hjem igen… Vil være vild nervøs for at det sker igen da jeg slet ikke aner hvad det så kan være .
Jo hun fik en enkelt reje i torsdags men det burde vel ikke kunne gøre det selvom hun ikke er så gammel… Giver hende ellers aldrig andet end hendes tør og vådfoder

og mange tak[/quote]

Jeg har solgt en kat der f.eks. er voldsomt allergisk overfor rejer - han kunne nærmest gå på loftet - altså bliver han hypertaktiv. Han kom i behandling ret hurtigt …

Katten får sikkert Furosemid som er vanddrivende.

Åh nej, håber katten overlever! Krydser alt hvad jeg kan

Åhhhr, det var da forfærdeligt.
Men forhåbentlig hjælper alle de gode ønsker og tanker herinde fra…

Jeg sender i hvert tilfælde ønsker om god bedring…

:trøste::trøste:

Hvordan går det med missen ??