Overdreven hensynsfuld katteejer

…det må altså være det, man er, når man indvilliger i at ligne en skrue med
dårligt gevind - med avs i ryggen og en afbrudt nattesøvn til følge :rock:

Scenen gentager sig ustandseligt hjemme hos mig. Hampus ligger altid i
benenden mellem mine ben, og både bevidst og ubevidst nænner jeg altså
ikke at vække ham, når nu han sover åh-så-sødt.

Det betyder til gengæld, at når jeg i løbet af natten eksempelvis vil ligge på
højre side, så forbliver benene i samme position, som hvis jeg lå på ryggen -
for Hampus skal der jo ikke skubbes til.

Når jeg vil ligge på venstre side, drejer overkroppen igen, uden at benene
rører sig.

Det bliver først rigtig uskønt, når jeg vil ligge på maven stadig med tæerne
pegende op mod loften :gruble:

…men jeg nænner altså ikke at forstyrre Hampus’ skønhedssøvn. Den skal
han da have :inlove:

Nåh, mon ikke det bare er det, der kendetegner en kattetosse? …i hvert fald
dem, der ikke er så hardcore, at de stakkels katte må ligge helt alene
sammen med resten af flokken uden for soveværelset :confused: :høhø:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Send ham hjem til mig, jeg ligger alligevel på samme måde som dig og har gjort det i mere end 10 år - så min krop er ødelagt.

:høhø:

Du kan stadig nå at redde din krop, du er ung og smidig - så jeg napper med glæde den rødhårede.

:kryds:

Jeg kender det kun alt for godt. Har det på præcis samme måde…
Manden mener dog nogen gange at jeg fylder, da kattene flokkes om mig, når der skal soves :tihi: Bliver det for meget for ham, tager han gæstesengen :tihi:

Jeg vil umådeligt gerne bytte med dig, så jeg får Hampus og du får Probie (hunden), han ligger hen over mine ben :S

Ja det er ufatteligt hvordan man egentlig kan ligge, blot for ikke at genere de små søde,
tænk hvis de var lige så betænksomme, men nahhh sikke nogle øjne man kan få, hvis man forstyrre deres skønhedssøvn

Her hjemme har vi Morgan som ikke forstår det ikke er hans pude og man kan jo ikke nænne at vække dem

den kender jeg godt…
ex. feriebesøg hos mine forældre med misserne. jeg sov på sovesofa og vågnede op om morgenen med den ene kat i fodenden og den anden havde indtaget hovedpuden. og hvor lå jeg! - ja i midten totalt sammenkrøllet - ellers var der jo ikke plads til kattene :stuck_out_tongue:

Det er nogenlunde samme måde mit hold i nakken opstår på - igen og igen.

I perioder synes Ochta, at det er VÆLDIG hyggeligt at dele hovedpude med mig. Især elsker hun, hvis hun kan ligge som en lille hat over mit hoved med forbenene ned langs den ene side af mit hoved og bagbenen ned langs den anden side - det er så det rum imellem hendes ben, som jeg har til at bevæge mig på om natten.

Meeen det er da hyggeligt, når hun putter hovedet ind til min kind og spinder højlydt samtidig med, at hun ælter min kind :wehuu: Nårh nej, det sidste gør faktisk ret ondt.

Men hun er jo en hystade til dagligt, så når hun endelig vil putte, så nænner man jo ikke at skubbe hende væk - eller måske tør man ikke :tihi:

Katten ud af soveværelset???

Kan man det ???
Må man det???

:øhmm::øhmm:

Vågnede søndag morgen med en kat i fodenden, en kat ovenpå min mave og den sidste kat lå og puttede helt ind til mit ansigt.
Hvis ikke det er råhygge…så ved jeg ikke hvad det er :hjerte::hjerte:

Jeg nænner heller ikke at flytte en sovende kat… så jeg har tit ben, der sover, af at sidde i forkert stilling alt for længe…men hva ??

[quote=Marianne H;485966]Ja det er ufatteligt hvordan man egentlig kan ligge, blot for ikke at genere de små søde,
tænk hvis de var lige så betænksomme, men nahhh sikke nogle øjne man kan få, hvis man forstyrre deres skønhedssøvn[/quote]

:høhø::høhø::høhø:

PRÆCIS !?

Katte er altid sikre på, at de er velkomne - hvor som helst - når som helst.

:hjerte:

Men hvis vi VOVER lige at nusse dem lidt, mens de ligger og sover, så er der kun et forarget blik til os…

:høhø::høhø:

Jeg har siddet 5789458745 millioner gange og været ved at tisse i bukserne, haft lyst til at ryge (ryger kun i køkkenet) - men jeg nænner det ikke, fordi Silke ligger i skødet på mig.

:hjerte:

Hvem styrer ??

:rock:

Du kan stadig nå at redde din krop, du er ung og smidig - så jeg napper med glæde den rødhårede. :kryds:[/quote]
-LOL-LOL-LOL

Jeg ligger, som nogen nok har læst, på 4 uge med en diskusprolaps.
Det udnytter kattene til fulde - de BZ’er mig simpelthen om natten.
5 stk. slår sig ned ovenpå og rundt omkring mig.
De sørger for, at jeg ligger fuldstændig fladt på ryggen - ude af stand til at bevæge mig.

Så Charlotte - du har simpelthen for få katte i sengen, når du stadig kan dreje dig :klapper:

PS. en skrue med dårligt gevind - fedt udtryk :thumbup:

Ej C - du kan stadig dreje dig… antal katte i din seng er for lille -LOL

Det samme foregår i min seng, her er det bare Anton og Alta der ikke skal have forstyrret nattesøvnen. Anton ligger nede mellem mine ben (som Hampus) mens Alta “nøjes” med at ligge tæt op af min side :-love:

Jeg har så udarbejdet en teknik, hvor jeg trækker det ene ben til mig, løfter det udenom bunken af katte (jeg har som regel mindst to liggende dernede) og over på den anden side.

Og så glæder jeg mig over, at jeg ikke er i stand til at se det bebrejdende blik, jeg får, når de bliver forstyrret :høhø:

Klassikeren er, hvis de har lagt sig, så der næsten ikke er dyne til mig og jeg så kravler over under den anden dyne (én fordel ved at ligge alene :D). Så går der ca. 2 minutter, hvorefter Sander næsten med lukkede øjne kommer trissende og vil ind under min dyne derovre :wehuu::wehuu:

Hehe… Herhjemme vil Bernie også rigtig gerne putte. Normalt lå han og puttede ved mig indtil det blev for varmt, så indtog han i stedet sine natborde :høhø:. Men ved ikke om det er en hentydning til at soveværelset er for koldt, for han skifter mellem mig og Søren i løbe af natten. Gerne fodenden og gerne 1/4-1/3 af dynen.
Søren brokker sig, men har sagt til ham, at han da ikke skal brokke sig, når han normalt slet ikke får den form for “opmærksomhed” fra Bernie… :wink:

Men vi ligger så enten uden for dynen eller med knæene trukket op under os.

Kender det alt for godt. :høhø:

Anabell har nemlig samme uvane, jeg har dog fundet ud af en stakket frist, jeg kan snige mit ene ben om på den anden side, og dermed vende mig. Men senere har jeg så samme problem igen. :tihi:

Kan høre at jeg ikke har nogen problemer om natten…
Buster kravler ikke ind under dynen, eller ligger sig ovenpå mig, nej han indtager en pude ed siden af min hovedpude, og så sover han der.
Har kun oplevet at han har kravlet under dynen en gang på næsten 5 år.

Jeg går til fysioterapeut jævnligt og nænner ikke at fortælle ham om mine katte:tihi:
Her får de nogen gange held med at jage hunden ud af sengen:ups:men kattene skal jo være der,hunden får allernådigst sneget sig op,når vi “sover”:pote::pote::pote::pote:
Værst er det når der ligger et par stykker under dynen,som går i gang med at lege,så er det man kommer i tanke om at det er tid at klippe kløer snart:uha:
Manden har for sjov installeret et program på sin I phone,som optager lyde i løbet af natten-whatder sker ting og sager i vores soveværelse:gruble:og så var det for at overbevise mig om at jeg snorker:mad:det er hermed bevist at jeg ikke gør:rock:

Tine

Tak for jeres svar - hvor er det skøøøøønt, jeg føler mig pludselig helt normal :høhø:

Mor har ikke øjne i nakken, mor har bare udviklet en roterende overkrop :klapper:

Jeg tror, jeg vil arbejde videre med teknikken, som et par stykker af jer har
udviklet med at løfte ben. Er man stadig under dynen bagefter :?

Egenlig tænker jeg, at I burde afholde nogle kurser i det :cool:

Jeg mister altid min dyne under sådanne forsøg, og så ender jeg med at stjæle mandens… For kattene skal da beholde min, nu de sover så sødt

Uh hvor jeg kender det , men jeg har som mindst 8 i sengen og de skal alle ligge op af mig. Og jeg er den der ligger mest uroligt, og som også mindst skal en gang op om natten . Det er en hel kunst at vende sig ,eller komme ud af sengen og i igen.:tihi:
Og Sejr som ligger så stille som en sten , ja ham ligger de ikke op af eller viklet ind i næh nej:S
Og nu hvor han kun er hjemme hver anden weekend . Ja så skulle vi jo har nok plads til at kattene kunne brede sig men næh nej , hans side af seng er tom:?
Men jeg skal ikke klage eller piv. For jeg sover endnu dårligere når jeg sover uden dem.
Det er helt forkert hvis man skal over natte hos nogen og sengen er tom.