Overdreven hensynsfuld katteejer

[quote=Charlotte Oeh.;486034]Jeg tror, jeg vil arbejde videre med teknikken, som et par stykker af jer har
udviklet med at løfte ben. Er man stadig under dynen bagefter :?
[/quote]

Ja, hvis man starter med at sikre sig lige meget dyne på hver side af benene, før man falder i søvn, så kan det godt lade sig gøre :smiley:

:tihi: Hvis man er heldig :tihi:

Nu har jeg jo kun tre katte og så længe de starter med at ligge mellem mine ben, så kan jeg godt :stuck_out_tongue:

Det kender jeg bare alt alt for godt… Man nænner jo ikke fjerne de “små” missere… Snebold og Aslan skal altid ligge på mine hofter, hvis jeg ligger på siden, og hvad gør man så? :uha: Så må man jo ligge sådan der hele natten… Derudover har man en hund, som tror han er en hat om natten…:tihi: Så der skal man også ligge stille…

Ooogg - så ganger I lige op med tre, så har I nogenlunde en fornemmelse…
“Storhed i ånden”, ja det tør siges… :rock:
-LOL -LOL

[quote=Ann R;486166]

Ooogg - så ganger I lige op med tre, så har I nogenlunde en fornemmelse…
“Storhed i ånden”, ja det tør siges… :rock:
-LOL -LOL[/quote]

-LOL-LOL-LOL
Den er sjov

[quote=Saphiira;486172]-LOL-LOL-LOL
Den er sjov[/quote]
Jeg elsker den serie - og jeg er stensikker på at tegneren har en siameser :wink:
http://www.student.ipfw.edu/~osbodr01/hallmarks/hallmark00.html

[quote=Ann R;486175]Jeg elsker den serie - og jeg er stensikker på at tegneren har en siameser :wink:
http://www.student.ipfw.edu/~osbodr01/hallmarks/hallmark00.html[/quote]

Det kunne da godt tyde sådan… Hold da op, de er altså sjove :tihi:

[quote=Temple Bar;486007]Jeg har så udarbejdet en teknik, hvor jeg trækker det ene ben til mig, løfter det udenom bunken af katte (jeg har som regel mindst to liggende dernede) og over på den anden side.

Og så glæder jeg mig over, at jeg ikke er i stand til at se det bebrejdende blik, jeg får, når de bliver forstyrret :høhø:

Klassikeren er, hvis de har lagt sig, så der næsten ikke er dyne til mig og jeg så kravler over under den anden dyne (én fordel ved at ligge alene :D). Så går der ca. 2 minutter, hvorefter Sander næsten med lukkede øjne kommer trissende og vil ind under min dyne derovre :wehuu::wehuu:[/quote]
Den øvelse ville jeg gerne se dig udføre med 3-5 MCO’er ovenpå.
Findus vejer et stykke over 9 kilo og hans vægt overdrivet ikke med 1 gram. At have ham liggende på brystet, så føler man ens hjerte ikke kan få plads til at slå.
Her i huset vælger jeg at tænke det er nye yoga-øvelser vi opfinder med jævne mellemrum…minusset er blot man ikke får det bedre af det …tvært om. Man er total radbrækket om morgenen.

[quote=kamikaze;486482]Den øvelse ville jeg gerne se dig udføre med 3-5 MCO’er ovenpå.
Findus vejer et stykke over 9 kilo og hans vægt overdrivet ikke med 1 gram. At have ham liggende på brystet, så føler man ens hjerte ikke kan få plads til at slå.
Her i huset vælger jeg at tænke det er nye yoga-øvelser vi opfinder med jævne mellemrum…minusset er blot man ikke får det bedre af det …tvært om. Man er total radbrækket om morgenen.

[/quote]

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor ville jeg ELSKE at ligge i den seng - men så kom der sikkert ingen katte…

:gruble::gruble:

Skøøøøønt billede - med en kat i Hampus-position :høhø:

Man bliver da helt bange for, at du har tillagt dig et sort og frodigt fuldskæg :rock:

Det er Mandalay der ligge mellem mine ben.
Og Nana PÅ mit bryst…hun kan det lige gå med, for hun vejer KUN det halve af hvad sønnemis/Findus vejer
Desuden må det være bl.a. Cedille der ligger ude til højre og La-Toya er der med garanti også…det hele er jo lige som gået lidt i sort :tihi: