Overnatning i forbindelse med Brædtrup udstillingen

[LEFT]Show hotel til Brædstrup:[/LEFT]

Vi har fået en super aftale med det landskendte Hotel Opus i Horsens! Hotel Opus har indtil videre været lukket land for rejsende med dyr, så derfor beder vi jer passe ekstra godt på værelserne, så vi kan vise dem, at det ikke behøver være et problem at have kat på værelserne :slight_smile:

Der kan KUN reserveres til show pris på mail til Susanne Wehnert på [email protected] - der afregnes direkte med hotellet.

Pris inkl. overdådig morgenbuffet:
Enkeltværelse DKK 450,-
Dobbeltværelse DKK 600,-

  • samt tillæg på kr. 100,- for kat på værelset som slutrengøring.
    Hotellet ligger ca. 15m km. fra udstillingshallen, som er meget let fundet fra Horsens.

Kom og vær med til et helt usædvanligt tilbud - værelsespriserne kommer helt sikkert IKKE igen! (Normalpris for et enkeltværelse 1300,- / dobbeltværelse 1500,- pr. nat!) Hotellet er 4-stjernet, der er gratis internet (meget velfungerende!) - og der er wellness område i kælderen. Skulle nogen trænge til lidt ekstra forkælelse i vintermørket, så er der lidt her: http://hotelopushorsens.dk/userfiles/file/pdf/Bodyshape.pdf
[B]
VH
Susanne

[/B]

Vi skal med!

Vores nye familiemedlem skal jo præsenteres for offentligheden :slight_smile:

Jeg har desværre ingen kat at udstille.

Det er i hvert fald en besparelse, der vil noget.
Nu må jeg se hvad Hanne og jeg finder ud af med evt. hytte for JYRAK mdlemmer, men dette kunne ikke være dårligt.
Massagetiderne ligger dog lidt midt i udstillingerne, med mindre man tager en mindre ferie der :slight_smile:

hold da op nogle fede priser! :smiley:

gid man skulle være der hele weekenden denne gang, men niks - SU’en tillader det ikke.

Sikke nogle lækre priser ! Men er nu glad for jeg bor så tæt på det ikke er nødvendigt.

[QUOTE=ThildeL;988130]Det er i hvert fald en besparelse, der vil noget.
Nu må jeg se hvad Hanne og jeg finder ud af med evt. hytte for JYRAK mdlemmer, men dette kunne ikke være dårligt.
Massagetiderne ligger dog lidt midt i udstillingerne, med mindre man tager en mindre ferie der :-)[/QUOTE]
Hytte er først til WS 2013 i oktober - Brædstrup er allerede i januar :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;988203]Hytte er først til WS 2013 i oktober - Brædstrup er allerede i januar :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Argh jeg blander det sammen! Uuuundskyld :ups:

Hæ… bare for at få lov at bo så lækkert, så skulle jeg måske for en gangs skýld blande mig i Camillas udstillingsplanlægning :smiley:
Det kunne være lidt sejt med en Korat i cowbøjderudstyr :slight_smile:

No problem - vi ville jo helst se dig til begge lejligheder :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;988236]No problem - vi ville jo helst se dig til begge lejligheder :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

:ok: Det gør jeg skam. Alle dage endda.

Sidder næsten og ærger mig over jeg har en sønnemand boende i Horsens. Kæft, det kunne have været fedt med en overnatning under de forhold

Ja, jeg sidder godt nok også og overvejer om jeg skal smide 550 kr efter mig selv til en overnatning!

Meeeen, det er vist urealistisk…

[QUOTE=Eife;988264]Ja, jeg sidder godt nok også og overvejer om jeg skal smide 550 kr efter mig selv til en overnatning!

Meeeen, det er vist urealistisk…[/QUOTE]

Nej, du skal opleve at være med Flora og Daisy på tur :tihi: Og det kan endda være vi får sat banneret op i Brædstrup…

Nå okay? :tihi:
Det lyder også festligt. Især hvis det indebærer småkager :muhaha:

[QUOTE=Eife;988282]Nå okay? :tihi:
Det lyder også festligt. Især hvis det indebærer småkager :muhaha:[/QUOTE]

Cookies will be provided :wink:

You :rock:

[QUOTE=Ann K;988231]Hæ… bare for at få lov at bo så lækkert, så skulle jeg måske for en gangs skýld blande mig i Camillas udstillingsplanlægning :smiley:
Det kunne være lidt sejt med en Korat i cowbøjderudstyr :)[/QUOTE]

Jeg kunne godt finde på, at tage killingerne (og måske deres forældre) med på det show:gruble: Der kommer jo en dommer, der er mere end almindeligt kyndig på KOR killinger (man kunne godt tro, det var timet og tilrettelagt:tihi:):ok:

[QUOTE=Ann K;988231]Hæ… bare for at få lov at bo så lækkert, så skulle jeg måske for en gangs skýld blande mig i Camillas udstillingsplanlægning :smiley:
Det kunne være lidt sejt med en Korat i cowbøjderudstyr :)[/QUOTE]

Jeg kunne godt finde på, at tage killingerne (og måske deres forældre) med på det show:gruble: Der kommer jo en dommer, der er mere end almindeligt kyndig på KOR killinger (man kunne godt tro, det var timet og tilrettelagt:tihi:):ok:

Mon man så kan komme med på bustur el. bliver det det lille bil Camilla?? :slight_smile: