Overnatning i forbindelse med Brædtrup udstillingen

Britta, lad nu den stakkels sønnemand være i fred og forkæl dig selv med et lækkert hotelværelse i stedet - sig til Poul du vil have en overnatning i julegave :smiley: Næste gang vi får mulighed for 4-stjernede hotelværelser til den pris bliver “when Hell freezes over” - det er ellers helt umuligt at få til den pris :slight_smile:
VH
Susanne

Det kommer an på, hvor mange sjællændere med hvor mange katte der vil køre med i bilen :wink: Vi kører over fredag aften og hjem igen søndag aften.

jeg tilbyde en mere primitiv og meget mee budget venlig løsning. Har 2 stof udstil bure, der kan overnatte katte i og en god sofa og vist en luftmadras jeg lige skal have testet. Bor imellem Give og Billund. Forudsætter dog der kan blive et lillle sæde i bilen til mig, ellers overnatter jeg nemlig i Horsens begge dage:-) Nu er tilbuddet værtfalde givet til dem, der ønsker at overnatte privat :slight_smile:

Ja :bede: Når nu det alligevel ikke passer med England og killingeaflevering, så er det her da et super alternativ :slight_smile:
Og jeg skal nok støve rundt for at finde kattecowbøjderhatte til hele kuldet :smiley:

Jeg bliver nødt til at spørge: Mener du at de besøgende katte skal være lukket inde i burene, mens dine katte går frit rundt i samme rum og kan kigge ind?

Baggang kan lukkes fra MEN der ligger brænde og nogle katte(Ronja) kan bliv møgbeskidt på den bekostning, de andre katte jeg har gør ikke, så dumt at risikere folks rene katte bliver beskidte :slight_smile:

Det er godt nok et fedt tilbud, Susanne har fået skruet sammen!!

Før finanskrisen gjorde sit indtog, havde Jane og jeg faktisk booket lokaliteter på Opus til vores bryllup, som vi dog endte med at holde i mere ydmyg størrelse og tilsvarende omgivelser. Men Opus er virkelig et lækkert hotel, så det er i særklasse et godt tilbud, hun har fået lavet til kattefolket. Det kan kun give thumbs up :ok::ok::ok:

[QUOTE=Ann K;988538]Ja :bede: Når nu det alligevel ikke passer med England og killingeaflevering, så er det her da et super alternativ :slight_smile:
Og jeg skal nok støve rundt for at finde kattecowbøjderhatte til hele kuldet :D[/QUOTE]

Altså, rigtige cowboydere har lædervest med “strimler”:muhaha:
Pigerne i cowboyland - hvordan ser de ud:? “Annie, Get Your Gun” eller saloonpiger:?
Aura er naturligvis saloonmutter:tihi:

Hvis Tammy er i form, kan han komme med som cowboy også:rock:

Vi kan naturligvis supplere med at dekorere buret som saloon:høhø:

Nå, der er allerede reserveret en del værelser til udstillerne, det tegner til en hyggelig udstillingsweekend :slight_smile: Vi får arrangeret tidlig morgenmad, så alle kan nå at spise morgenmad i restauranten (med i værelsesprisen, fremragende buffet!) inden turen går til Brædstrup om morgenen. Vær obs på dyrlægetiderne: 7,30 - 9,00 lørdag, men 8,00 - 9,00 søndag! Der er stadig masser af værelser at trække på - vi har trods alt 132 værelser at gøre godt med, så selv om vi ikke er de eneste, der er der den weekend, så er der stadig plads til flere endnu.
Og så er der mere lækkert undervejs! Lørdag aften kl. ca. 20,00 er der dommermiddag, og alle er som sædvanligt velkomne til at deltage - prisen er kr. 250,- pr. person / drikkevarer afregnes separat. Der tilmeldes ved at betale forud på JYRAKs hjemmeside senest onsdag 9. januar kl. 12,00. Vi skal have følgende lækkerier:

Kolde retter
Koldrøget laks med syltet fennikel og sød sennepsemulsion
Skaldyrssalat med røget hajbug serveret med purløgsmayonnaise og citron
Kalkunroulade med oliventapanade serveret med bulgur, grillede peber og artiskokker
Grillet svinemørbrad i citronvinegrette med dehydrerede tomater og bønnemush
Hvidkålssalat med tørrede tranebær, æbler,ristede mandler samt dildolie

Varme retter

Bønnesuppe med porre og purløg
Bagt torsk med syltet løg og selleripure
Braiseret svinekæber med balsamicoglace og stegt kålerabi
Rosastegte lammeculotter med mynte og hvidløg serveret med glaserede gulerødder
bagte auberginer med hvidløgsolie, brændt hvidløg og gedeost

Desserter

3 danske oste med div. tilbehør
Citrontærter med brændt marengs
Creme brulee med baileys

VH
Susanne

Oooh, sikke en menu!!

Årh det lyder godt…

Med de priser har vi denne gang valgt at lade campingvognene blive hjemme :slight_smile:

Det er billigere igennem Jyrak, end hotels.com. Der koster et enkeltværelse 666 kr da jeg kiggede :slight_smile:

Ja, mit mundvand løber godt nok også ved tanken, mums

Jaa, det er til priser ikke ikke fåes andre steder - det er ene og alene fordi det er min arbejdsplads, at vi har fået sådan et supertilbud :slight_smile: Og jeg slår gerne lige et slag for det igen, for det er jo inkl. morgenbuffet af den slags man heller ikke ser så tit :slight_smile: Og endnu et slag for dommermiddagen, for de laver altså lækker mad i køkkenet og man er jo selv herre over hvor meget ekstra det skal koste for drikkevarer, man er jo ikke pisket til at købe kældervine, man kan jo godt holde det på et rimeligt niveau :slight_smile:
VH
Susanne

Hvis nogen skulle have glemt det: Husk tilmelding til dommermiddag :slight_smile: Vi tager lige menuen igen…
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;997659]Nå, der er allerede reserveret en del værelser til udstillerne, det tegner til en hyggelig udstillingsweekend :slight_smile: Vi får arrangeret tidlig morgenmad, så alle kan nå at spise morgenmad i restauranten (med i værelsesprisen, fremragende buffet!) inden turen går til Brædstrup om morgenen. Vær obs på dyrlægetiderne: 7,30 - 9,00 lørdag, men 8,00 - 9,00 søndag! Der er stadig masser af værelser at trække på - vi har trods alt 132 værelser at gøre godt med, så selv om vi ikke er de eneste, der er der den weekend, så er der stadig plads til flere endnu.
Og så er der mere lækkert undervejs! Lørdag aften kl. ca. 20,00 er der dommermiddag, og alle er som sædvanligt velkomne til at deltage - prisen er kr. 250,- pr. person / drikkevarer afregnes separat. Der tilmeldes ved at betale forud på JYRAKs hjemmeside senest onsdag 9. januar kl. 12,00. Vi skal have følgende lækkerier:

Kolde retter
Koldrøget laks med syltet fennikel og sød sennepsemulsion
Skaldyrssalat med røget hajbug serveret med purløgsmayonnaise og citron
Kalkunroulade med oliventapanade serveret med bulgur, grillede peber og artiskokker
Grillet svinemørbrad i citronvinegrette med dehydrerede tomater og bønnemush
Hvidkålssalat med tørrede tranebær, æbler,ristede mandler samt dildolie

Varme retter

Bønnesuppe med porre og purløg
Bagt torsk med syltet løg og selleripure
Braiseret svinekæber med balsamicoglace og stegt kålerabi
Rosastegte lammeculotter med mynte og hvidløg serveret med glaserede gulerødder
bagte auberginer med hvidløgsolie, brændt hvidløg og gedeost

Desserter

3 danske oste med div. tilbehør
Citrontærter med brændt marengs
Creme brulee med baileys

VH
Susanne[/QUOTE]

MÅÅÅÅÅMS vi skal guffe!!

Glæder mig SÅ meget - og det er liiige om lidt :slight_smile:

/Mette

[QUOTE=Susanne W;997659]Nå, der er allerede reserveret en del værelser til udstillerne, det tegner til en hyggelig udstillingsweekend :slight_smile: Vi får arrangeret tidlig morgenmad, så alle kan nå at spise morgenmad i restauranten (med i værelsesprisen, fremragende buffet!) inden turen går til Brædstrup om morgenen. Vær obs på dyrlægetiderne: 7,30 - 9,00 lørdag, men 8,00 - 9,00 søndag! Der er stadig masser af værelser at trække på - vi har trods alt 132 værelser at gøre godt med, så selv om vi ikke er de eneste, der er der den weekend, så er der stadig plads til flere endnu.
Og så er der mere lækkert undervejs! Lørdag aften kl. ca. 20,00 er der dommermiddag, og alle er som sædvanligt velkomne til at deltage - prisen er kr. 250,- pr. person / drikkevarer afregnes separat. Der tilmeldes ved at betale forud på JYRAKs hjemmeside senest onsdag 9. januar kl. 12,00. Vi skal have følgende lækkerier:

Kolde retter
Koldrøget laks med syltet fennikel og sød sennepsemulsion
Skaldyrssalat med røget hajbug serveret med purløgsmayonnaise og citron
Kalkunroulade med oliventapanade serveret med bulgur, grillede peber og artiskokker
Grillet svinemørbrad i citronvinegrette med dehydrerede tomater og bønnemush
Hvidkålssalat med tørrede tranebær, æbler,ristede mandler samt dildolie

Varme retter

Bønnesuppe med porre og purløg
Bagt torsk med syltet løg og selleripure
Braiseret svinekæber med balsamicoglace og stegt kålerabi
Rosastegte lammeculotter med mynte og hvidløg serveret med glaserede gulerødder
bagte auberginer med hvidløgsolie, brændt hvidløg og gedeost

Desserter

3 danske oste med div. tilbehør
Citrontærter med brændt marengs
Creme brulee med baileys

VH
Susanne[/QUOTE]

Damn… jeg kan seriøst ikke huske om Camilla har meldt til denne udstilling… hvis ikke, så er det da en stor, stor fejl - al den gode mamse :savle: :klapper:

Og så har jeg endda bedt køkkenet om at skrue lidt ned for ambitionsniveauet, så prisen ikke blev for høj :slight_smile:
Og derudover så tror jeg det er nu du lige skal have en alvorlig samtale med Camilla, for jeg erindrer vist ikke nogen KOR fra da jeg lavede dommerfordeling…
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1006539]Og så har jeg endda bedt køkkenet om at skrue lidt ned for ambitionsniveauet, så prisen ikke blev for høj :slight_smile:
Og derudover så tror jeg det er nu du lige skal have en alvorlig samtale med Camilla, for jeg erindrer vist ikke nogen KOR fra da jeg lavede dommerfordeling…
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg tror du har ret, nu jeg tænker mig om… det var vikst noget med små killinger i huset og udstilling… og vente til senere…
men sæven da… al den gode mad! :slight_smile: