Overnatning KBH med kat

Vi er nogle stykker som leder efter billig overnatning til udstillingen i dragør - zleep i ballerup vil ikke have os. De tager kun hund :frowning:
Nu har jeg mailet wittrup motel.

Nogen der kender til noget derovre som er til at betale ? Hotels.com foreslår sverige og det er jo fint, hvis ikke det var fordi broen over øresund ikke er gratis ligefrem

Nå - wittrup gør heller ikke - skod

Der ligger et billigt hotel ved Tårnby torv. Kan bare ikke huske navnet. Ved heller Ikke om mis er tilladt, men man kunne jo høre ad.

Hvad med at kontakte en campingplads som f.eks. Info - Copenhagen Camping

Takker - jeg prøver ad

Der er også Absalons Camping i Rødovre… ca 10 - 15 minutter fra Dragør med bil - umulig at bruge, hvis man er med det offentlige :slight_smile:

I følge deres hjemmeside må man have kæledyr med.

http://www.go-hotel.com/service/pets/

Der kører bus direkte til Dragør og stopper tæt på udstillingshallen.

Erfaring herhjemme og i udlandet er, at “kæledyr” ikke altid omfatter katte:S Det er altid klogt at kontakte overnatningsstedet, om hvorvidt “kæledyr” omfatter kat. Det er så dumt at komme frem for ikke at få lov at have kattene med ind på overnatningsstedet:dokdok:

har just spurgt go hotel og de tager kat - jubiiiii

Zleep mener fx ikke at kat er kæledyr. Gad vide om kanin er velkommen ? Hvorfor ikke bare skrive hund hvis det er det man rent faktisk mener

[QUOTE=kira v;1241852]har just spurgt go hotel og de tager kat - jubiiiii

Zleep mener fx ikke at kat er kæledyr. Gad vide om kanin er velkommen ? Hvorfor ikke bare skrive hund hvis det er det man rent faktisk mener[/QUOTE]

Og hvorfor hund og ikke kat? Hunde sviner da mere end katte gør?

Da Ann og jeg kørte ned gennem Europa med 4 katte og 1 hund, bestilte vi hoteller gennem booking.com. Da jeg begyndte at få afslag på at have kattene med på trods af tilladelse til “kæledyr”, besluttede jeg at kontakte alle de planlagte hoteller om kattene. Det resulterede i et større puslespil og flere ruteændringer. Booking.com beklagede, at hotellerne ikke var bedre til at specificere hvilke “kæledyr”, de accepterede.

Tror jeg hopper på den vogn også … endelig en weekend hvor der er udstilling og jeg har fri, så takker for benarbejde og info :høhø:

Slambert :smiley:

Hvornår er udstillingen? For en som sidder på tlf og ikke lige kan overskue at finde info selv. Jeg må da ud og hilse på! :smiley:

D. 8.-9. August i Hollænderhallen i Dragør.

Vi har lige haft kat med på Zleep, i Ishøj. Det var intet problem og ingen ekstra penge for det.

Ej hvor mærkeligt !

Nååååå dadadada
Mon det først er efter i har været der, de ikke vil ha’ katte mere -høhø

Er det :?
-tihi

EDIT: ser nu det er 2 forskellige Zleep, så det er det nok ikke alligevel :cool2:

mjo - for damen påstod at det var kædens hoteller ? Oh well de slap for mine penge - de ender hos Go Hotel istedet :slight_smile:

Vi har flere gange brugt Zleep i Billund i forbindelse med… Vorbasse udstillingerne må det være, og der er aldrig problemer med at have kat med :slight_smile:
VH
Susanne