Vi er nogle stykker som leder efter billig overnatning til udstillingen i dragør - zleep i ballerup vil ikke have os. De tager kun hund
Nu har jeg mailet wittrup motel.
Nogen der kender til noget derovre som er til at betale ? Hotels.com foreslår sverige og det er jo fint, hvis ikke det var fordi broen over øresund ikke er gratis ligefrem
Erfaring herhjemme og i udlandet er, at “kæledyr” ikke altid omfatter katte:S Det er altid klogt at kontakte overnatningsstedet, om hvorvidt “kæledyr” omfatter kat. Det er så dumt at komme frem for ikke at få lov at have kattene med ind på overnatningsstedet:dokdok:
Da Ann og jeg kørte ned gennem Europa med 4 katte og 1 hund, bestilte vi hoteller gennem booking.com. Da jeg begyndte at få afslag på at have kattene med på trods af tilladelse til “kæledyr”, besluttede jeg at kontakte alle de planlagte hoteller om kattene. Det resulterede i et større puslespil og flere ruteændringer. Booking.com beklagede, at hotellerne ikke var bedre til at specificere hvilke “kæledyr”, de accepterede.
Vi har flere gange brugt Zleep i Billund i forbindelse med… Vorbasse udstillingerne må det være, og der er aldrig problemer med at have kat med
VH
Susanne