Overnatning søges i det "københavnske" fra d. 4. til d. 5. april

Ja jeg tænkte jeg ville søge muligheden i hvert fald :slight_smile:

Jeg vil rigtig gerne med over til agria mødet d. 4. april.
Jeg skulle alligevel til København d. 5., men hende jeg skal være hos der har først fri fredag kl 16-17 stykker…

så håber at nogle herinde måske har en gæsteseng jeg må låne fra torsdag til fredag indtil om eftermiddagen? :ups:
jeg kan fint underholde mig selv hele fredag - jeg har en bachelor om ørerne så man skal ikke tænke på at jeg skal underholdes eller noget fredag :slight_smile:
jeg nusser og leger også gerne med en kat eller to, hvis det er :smiley:

Hvor stort et område høre ind under det københavnske? :slight_smile:

det “møde” er Parkvej 1, 2680 Solrød Strand - jeg skal være 100% ærlig og sige at jeg ikke er helt stærk i hvor det er, men med tanke på at det slutter ca. 21, så ville det være rart at kunne nå med det offentlige uden 3-4-5 skift, medmindre da at folk selv skal med og jeg kan køre med folk hjem på den måde :slight_smile: ganske enkelt fordi det kan blive for hårdt/træls at sku derfra ved 21 tiden og så bruge en masse tid i off. transport inden man overhovedet lander :ups: (nej jeg er ikke verdens største fan af off. transport :ups: )

Jeg smed lige adressen i rejseplanen for at se hvordan det så ud i forhold til hvor jeg bor & Parkvej 1, 2680 Solrød Strand ligger åbenbart 5 minutters gang fra Jersie st, hvor der går s-tog til Hillerød. Jeg bor 15-20 minutters gang fra Hillerød station. Togturen tager så 1 time & 15 minutter, så jeg er måske ikke lige det mest oplagte valg… :slight_smile:

Du er også meget velkommen hos mig, men der er en times transport og der skal skiftes tog/bus 1 gang. Det skal nok være hos en, der bor i den sydøstlige del af storkøbenhavn.

Jeg bliver hjemme om torsdagen - der er nogle ting der skal ordnes, som er lidt vigtigere end en dag mere på Sjælland :tihi:

ellers er du velkommen hos mig

Jeg bor i Ishøj 5 min fra stationen der har forbindelse lige ned til Jersey så du kan være der på 10 min…

Du er velkommen hvis du vil :slight_smile:

Nå…nu havde jeg ellers lige fundet overnatning til dig…jeg skrev det i tråden om Agria-mødet…

Jeg har faktisk været der og holde foredrag for Agria folket om katteverdenen og kattefolket - de består mest af hundefolk :wink: Og det foregår altsammen i DKK´s bygning, og det er en reminder om hvor mange flere penge der er i hundesporten end i kattesporten. Og det skal ikke opfattes som piveri over kattesportens situation, det er såmænd bare en konstatering af at sådan er det så.
VH
Susanne