Overnatning til WS 2013

Nu er jeg jo blevet den stolte ejer af dejlige Boxty, som har kvalificeret sig til WS… :rock: Men, men men… Det er jo ikke nemt at finde overnatningsmuligheder, der ikke koster en mindre bondegård :S

Så hvis der tilfældigvis er en der kender til billige overnatningsmuligheder i nærheden af hallen, eller evt. har lyst til at huse mig og den dejligste burmeserkilling (mod betaling selvfølgelig) så sig endelig til :slight_smile:

Jeg vil jo nødig gå glip af WS bare fordi jeg ikke har råd til hotel :ups:

Hvis du er JYRAK medlem, så har JYRAK et tilbud med en hytteby til 80-90 kr pr overnatning :slight_smile:

Det var billigt… Desværre er jeg ikke medlem af jyrak :S

flot tilbud hvordan får man fingre i det :slight_smile:

[QUOTE=TanjaE;1040242]Nu er jeg jo blevet den stolte ejer af dejlige Boxty, som har kvalificeret sig til WS… :rock: Men, men men… Det er jo ikke nemt at finde overnatningsmuligheder, der ikke koster en mindre bondegård :S

Så hvis der tilfældigvis er en der kender til billige overnatningsmuligheder i nærheden af hallen, eller evt. har lyst til at huse mig og den dejligste burmeserkilling (mod betaling selvfølgelig) så sig endelig til :slight_smile:

Jeg vil jo nødig gå glip af WS bare fordi jeg ikke har råd til hotel :ups:[/QUOTE]

Har du lokket kæresten med eller er det kun dig? Der er en del bed and breakfasts i byen og jeg kan finde en, hvor det koster 420 pr nat for 1-2 personer, dvs. halv pris, hvis I er to :slight_smile:

      • Updated - - -

Jeg har fundet priser ned til 250 pr nat, men lavere får man nok ikke, medmindre du kan få en kontakt gennem ‘lej en sofa’ :slight_smile:

jeg havde gerne tilbudt dig stuen og sofaen at sove på - men jeg er stadig MEGET usikker på min boligsituation til den tid… :S
hvis du ikke finder noget inden august/september så hiv lige fat i mig :smiley: så ser vi på om jeg stadig bor her i Aalborg - 600 meter fra gigantium :smiley:

Du må gerne bo hos mig, hvis det er :slight_smile:

Du følger skam bare linket på forsiden af jyrak.dk - WS 2013 i Aalborg.
VH
Susanne

Må man godt være medlem af to hovedklubber?

Nej, men din kæreste må gerne være medlem af en anden klub end du er.

Ja men så er det vel kun ham der kan benytte sig af de faciliteter den klub tilbyder?

Næh - han må da gerne tage kæresten med :wink: Der sorteres ikke i om folk har hovedmedlemsskab eller husstandsmedlemsskab, så pernitten er vi nu heller ikke :slight_smile:
VH
Susanne

Må kæresten til kæresten som er medlem godt tage afsted uden kæresten men bare sammen med en veninde :smiley: Hihi… Eller begynder det at blive alt for indviklet :smiley:

Ja, hvis han må for kæresten :slem:
VH
Susanne

Personligt synes jeg så, at hende, der gerne vil gøre brug af medlemsfordelene i den pågældende klub, skulle melde sig ind i den klub i stedet for.

Men jeg tror, mange vil være ligeglade og hvis ikke der står noget andet i klubbens regler, er der vel ikke noget i vejen for det.

Jeg ville faktisk rigtig gerne være medlem af Jyrak, for jeg synes de tilbyder såå meget godt til deres medlemer! Meeen jeg bor på sjælland så det er nok begrænset for hvor meget at det jeg ville kunne benytte! Så det er altså ikke for at være nærig eller noget, havde jeg kunne være medlem af flere klubber så havde jeg da bestemt også gjort det! Så er spørgsmålet om jeg skal melde mig ud af darak, melde kæresten ind i darak og så mig i jyrak… Men det var da også lidt besværligt…

Susanne var lige inde at tjekke jyrak, kan jeg godt vælge hustand medlemskab, nu hvor jeg er i darak?

[QUOTE=DK Delaney;1040654]Jeg ville faktisk rigtig gerne være medlem af Jyrak, for jeg synes de tilbyder såå meget godt til deres medlemer! Meeen jeg bor på sjælland så det er nok begrænset for hvor meget at det jeg ville kunne benytte! Så det er altså ikke for at være nærig eller noget, havde jeg kunne være medlem af flere klubber så havde jeg da bestemt også gjort det! Så er spørgsmålet om jeg skal melde mig ud af darak, melde kæresten ind i darak og så mig i jyrak… Men det var da også lidt besværligt…

Susanne var lige inde at tjekke jyrak, kan jeg godt vælge hustand medlemskab, nu hvor jeg er i darak?[/QUOTE]
Det kan du godt, men så synes jeg du bør melde dig ud af DARAK, for ellers kan der blive noget mudder med at man ikke må være medlem af 2 hovedklubber. Og det er ikke slagsmålet værd - du får de samme primære serviceydelser uanset hvor du er medlem (mulighed for at trække stamtavler, udstille og tage FD´s diplomuddannelse), så prøv lige at styre udenom at komme i klemme ved at være medlem 2 steder - for god ordens skyld :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1040656]Det kan du godt, men så synes jeg du bør melde dig ud af DARAK, for ellers kan der blive noget mudder med at man ikke må være medlem af 2 hovedklubber. Og det er ikke slagsmålet værd - du får de samme primære serviceydelser uanset hvor du er medlem (mulighed for at trække stamtavler, udstille og tage FD´s diplomuddannelse), så prøv lige at styre udenom at komme i klemme ved at være medlem 2 steder - for god ordens skyld :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Fuldstændigt enig!

Darak er så vidt jeg ved endda stoppet med medlemsmøder efter indførslen af opdrætteruddannelsen, så der er absolut ingen forskel på de grundlæggende ting :slight_smile:

Nej de har fået noget nyt, som du kan læse om på deres hjemmeside :slight_smile:

Nu er jeg ikke selv interesseret i at være medlem af Darak :slight_smile: