Overraskelse fra misserne

Hvor er det dejligt at komme hjem fra arbejde og finde en overraskelse fra misserne i den ene vandskål.

Jeg kan næsten se den håndskrevne note for mig:
“Kære mor, vi elsker dig og synes ikke, at du skal kede dig imens far er i Kina. Kærlig hilsen alle dine misser!”

• Jeg har stadig ikke fundet resten, men heldigvis har døren til soveværelset været lukket i dag :gruble:

Ti hi super gave at få :smiley:
Bare resterne er havnet udenfor eller i maven på en af misserne :tihi:

De plejer bare ikke at spise de fugle, de fanger. Allerhøjeste bliver der leget lidt med dem, til de går så meget i stykker, at de dør. Men måske har de været utilfredse med dagens menu?

:klapper: Hold da fast, de har godt nok humor :hjertehop: Claus er i København hele denne uge - mine bedes venligst men bestemt IKKE komme med den slags gaver i den mellemliggende tid!
VH
Susanne

He he ja det kan være du skal tænke over, hvad du serverer for dem imorgen - ellers er det måske resterne af en rotte du finder i madskålen :tihi:

:tihi: Du er da også så utaknemlig Jane :høhø: Sådan en fiiiin gave fra misserne til at glæde deres Moar :wehuu:

Jeg fik jo en rotte sidste uge,er glad for den lå pænt udenfor og at manden var hjemme til at fjerne resterne-what

Tine

Ja, man skal ikke være sart som katteejer!

Jeg tror at de gerne vil have fjerkræ??? :høhø:

Som min chef siger hver gang jeg brokker mig over fugl eller mus indendøre; du kan sku da bare fodre dem ordentligt af inden du køre :stuck_out_tongue:

Mmm… Dejlig overraskelse…:klapper:

Dygtige misser du har der.
Idag mens vi var væk, havde misserne moret sig med at finde ud af hvor meget man kan sprede en blåmejse i soveværelset:?
Knus Elin

Det er da fantastisk :thumbup: Dygtige kræ du har dig, mon resten ligger under sofaen?

Dejlig gave, heldigvis nøjedes mine med at komme med en halv fårekylling :høhø:

Ja det er ikke “benløse fugle” de har lavet til dig :høhø:
Måske snarere “fugleløse ben”…
Hilsen Lisbeth

Erfaringen siger mig: Se efter bag sofapuder og i dine sko :høhø:

:uha: :uha: :uha:

Hvor er resten ??

Er det ikke noget med :

Hønsefødder, gulerødder - halsen af en svane

:besvimer::besvimer:

Haha - Den har da ladt livet den stakkels fugl :wink: eller fugleben :smiley:

Fugleben er ok. Hel fugl også ok. Død mus ikke ok, heller ikke levende mus, eller opkastet mus! Død mus i sengen når man vågner en morgen = soveværelsesdøren er numer altid lukket!!! :tihi:

Haha, sikke en overraskelse :slight_smile: De har da nok hygget sig gevaldig, men den stakkels lille fugl :smiley:

Korvis, føj for satan, jeg var gået i panik angst :open_mouth:
Nu er jeg ligepludselig meget glad for at min kat kun en indenfor :smiley: