Overskudsmennesker :-)

Hej alle sammen,

Jeg er helt ny herinde (skal nok få smidt en præsentation på :stuck_out_tongue: ) og har siddet og læst en maaaaasse indlæg.
Vil bare sige at jeg synes det er super fantastisk som i bakker hinanden op i svære situationer.
Herinde møder man den forståelse man ofte mangler fra ‘ikke-katteinteresserede-folk’
Og jeres gode råd, vejledning mv i forbindelse med fødsler, køb/salg af katte og mange andre ting det er virkelig “thumbs-up”
Jeg håber at få mange hyggelige timer herinde :slight_smile:

Mvh
Tasja - Tashmore Coon

Jeg er glad for at høre at du er begyndt at finde rundt herinde.

Jeg syntes også at det er et smadderdejlig -forelsket forum hvor vi både deler sorger og glæder.

Ser frem til din presentation og velkommen on board -velkommen

her er også utrolig hyggeligt og den opbakning der er at finde i langt de fleste svære situationer er utrolig dejlig og meget varm :slight_smile:

dejligt du har fundet herind :slight_smile: og dejligt du allerede er glad for at vælre her :slight_smile:

-kramer

Jeg kan kun give dig ret i at det er et fantastisk forum, med nogle sper dygtige, søde medmenneskelige og dejlige humørbomber -kattedans -kattedans -kattedans -partytime

Dejligt at du fandt ind til os, og glæder mig til at lære dig bedre at kende :smiley: