Overvejer at sende Balut til LaLandia

Balut har nu fået den fikse ide at afmontere hele vandbeholderen på Drinkwell’en -
og den indeholder vel sådan ca, to liter vand! Når den så er afmonteret ligger den
på gulvet og tømmer sig :surrender1:

Balut har lige fra starten dagligt tjekket kulfilteret, men det her er altså lige i
overkanten, synes jeg! :venter:

Jeg overvejer, om Balut skal en uge til LaLandia og få afreageret sine vandpjaskerier!

(Han er to gange røget i akvariet - og det er åbenbart ikke nok!).

Hmmm… tror ikke at sådan et ophold vil gaven spor!
Du skal huske på at Balut er vokset op i et hjem, hvor det anses for edder-hankattesejt, at fjerne vandbeholderen fra drikkeautomater… Så han gør jo bare, hvad han har set andre have succes med…

Thane fjerner ikke beholderen (heldigvis - vi har XXLversionen med 5 liter! :uha: ) men han nyder at ligge foldet rundt om “skålen” med en pote på forhøjningen i midten lige under vandstrålen… Hvorfor??? Tja - fordi han er Thane velsagtens!
I hvert fald anser vi det som værende opdrætterens skyld!!! :klapper:

NO WAY! Opdrætter kan ikke være skyld i den slags uartigheder :smiley:
Det kan ikke være opdrætters skyld - vi er helt uskyldige i Askjas vandfetisch.
Hun yndede også at vælte den gamle fontæne vi havde. Nu har vi udskiftet den med en tung tung en i keramik.
Til hendes store fortrydelse. Nu “nøjes” hun med at trykke poten hårdt ned mod hullet hvor vandet kommer ud…

Han skal da bare have sit eget badekar, den stakkels kat synes han trænger så meget til et bad :slight_smile:

Det har jeg også overvejet med vores der har water i deres stamnavn, Stamnavnet må har smittet af på deres adfærd med vand .:wink:
Men jeg er bange for at min bande bliver smidt ud fra Lalandia pga af for meget vand plaskeri. :klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Pia… der er en ting du må lære allerede nu…
Det er ALTID opdrætterens skyld!!!
Skulle det vanartede kræ være hjemmebrygget, er det Mandens skyld!!!

Kort og enkelt filosofi, der fritager mig for ethvert ansvar i forbindelse med min Bandes opførsel - hjemme såvel som ude! -LOL

[QUOTE=Ann K;555461]Pia… der er en ting du må lære allerede nu…
Det er ALTID opdrætterens skyld!!!
Skulle det vanartede kræ være hjemmebrygget, er det Mandens skyld!!!

Kort og enkelt filosofi, der fritager mig for ethvert ansvar i forbindelse med min Bandes opførsel - hjemme såvel som ude! -LOL[/QUOTE]

Glimrende - jeg er helt med på at give Michael skylden, for hun er jo hjemmestrikket :klapper:

Har du overvejet at slå en handel af med Balut? :?

Du køber ham den ønskede Sturdi, og så lover han at holde sig fra Drinkwellen :stuck_out_tongue: :lol:

[QUOTE=Dorte;555470]Har du overvejet at slå en handel af med Balut? :?

Du køber ham den ønskede Sturdi, og så lover han at holde sig fra Drinkwellen :stuck_out_tongue: :lol:[/QUOTE]

Det går ikke, Dorte - det er nemlig Hampus, der ønsker sig en Sturdi :høhø:

Og jeg har taget en snak med Balut, og han skal ikke nyde noget af det
mindste, der kunne få tankerne i retning af en udstilling.

Til gengæld har vi VIRKELIG leget med vand i dag :S - Marrow var pludselig
temmelig ulækker, så han røg i bad - sådan kan en lørdag eftermiddag jo hurtigt
få ben at gå på :ups:

Han er nu sjov at vaske, for han spiller død - så man lægger ham bare i vasken uden
at holde ham, underligt dyr :tihi:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;555525]Det går ikke, Dorte - det er nemlig Hampus, der ønsker sig en Sturdi :høhø:
[/QUOTE]

Nå ja :ups: men mon ikke Hampus står i baggrunden og lægger skumle planer og får Balut til at udføre dem :høhø: