På besøg hos Sugieh, del 3 - Dione i HOPla

Meeega fede billeder!
Hun er godt en vanvittig smuk kat! :slight_smile:

Suveræne billeder!!!

[QUOTE=PiaB;909488]Det er da lige før vi skal have photoshop nørderne frem :tihi:
hun må fritlægges på billedet og så skal det da klistres op på væggen i virkelig størrelse :høhø:[/QUOTE]

Det der vil ikke være svært at fritlægge, der er jo ingenting på baggrunden der forstyrrer!

Smukke smukke Dione - er det en speciel line du bruger, Pia, siden billederne får så mange detaljer med?

Jamen vil du have originalen og gå i krig? :høhø:

line?
altså jeg forsøger at få så meget lys som muligt (har en ekstern flash monteret på kameraet som peger op i loftet for at give et blødt lys)
og så bruger jeg spejlrefleks kamera…

Fokus har jeg taget på kradsetræet og holder så fokus og trykker af når katten hopper - for kameraet kan ikke nå først at få fokus når katten hopper :tihi: så det handler MEGET om at fokus skal være holdt på plads af fingeren og så ellers have reaktionstid der er kort nok til at trykke helt ned når katten springer :tihi:

Det var smart at indstille fokus på forhånd. Det trick må jeg huske :slight_smile:

Tja jeg vil da gerne gøre det men nu skal Louise jo ikke tvangsindlægges til noget :slight_smile:

Jeg fandt en fed side:
http://www.mycreativehome.dk/Forside.aspx
der kan man godt nok få lavet næsten alt :slight_smile:

Hvis det var så skal billedet jo også være skarpt nok til at kunne forstørres en del. Jeg synes forøvrigt det her billede ville være bedre:

Hun er ihvertfald dekorativ den smukke mis :-):

WOW :slight_smile:
Men ærlig talt, så er det lidt halv-perverst at linke til den side :wink: :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;910386]WOW :slight_smile:
Men ærlig talt, så er det lidt halv-perverst at linke til den side :wink: :D[/QUOTE]

Ja ik, den er feed, man kan også få duge/tæpper/plakater m.m.
Jeg sidder og overvejer at lave en wallsticker selv :smiley:

Dione kan laves i str 75cm for 175kr…det er da ik galt?

Nej det er slet ikke :slight_smile: Jeg har bare ikke råd den her månede til den slags lir :wink:

Det kender jeg desværre alt for godt :slight_smile:
men hva, du har jo også det allerbedste: Diono i virkeligheden…det er da meget bedre end et billede :slight_smile:

Okay, jeg er officielt imponeret! :respekt:
Jeg ved nemlig bare godt hvor svært det dér er at fange… uden man bare får enten et billede af fartstriber eller et billede af det sted katten VAR - lige før… :rulleøjne:

Og Dione… ja hun ligner en typisk glad ung siameser med krudt i måsen. Hun er dejlig :lovelove:

[QUOTE=PiaB;910169]line?
altså jeg forsøger at få så meget lys som muligt (har en ekstern flash monteret på kameraet som peger op i loftet for at give et blødt lys)
og så bruger jeg spejlrefleks kamera…

Fokus har jeg taget på kradsetræet og holder så fokus og trykker af når katten hopper - for kameraet kan ikke nå først at få fokus når katten hopper :tihi: så det handler MEGET om at fokus skal være holdt på plads af fingeren og så ellers have reaktionstid der er kort nok til at trykke helt ned når katten springer :tihi:[/QUOTE]

Tsk tsk tsk… Kunne du ikke gætte dig til, at der skulle stå linse? :what: :tihi:

jamen jeg bruger MANGE linser :tihi:
for et objektiv indeholder flere linser :tihi:

Jeg bruger faktisk “bare” mit standard objektiv 18-55mm :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;910744]jamen jeg bruger MANGE linser :tihi:
for et objektiv indeholder flere linser :tihi:

Jeg bruger faktisk “bare” mit standard objektiv 18-55mm :)[/QUOTE]

:tihi: Og derpå kan man kende sande fotonørder… de kalder deres linser for objektiver :wink:

(jeg VED godt det hedder objektiver… men jeg kommer nu også tit til at kalde dem linser. Men hvad… Manden kalder stædigt sporskifter for skiftespor…)