På besøg hos Sugieh, del 4 - Blandede aftenbilleder

Og så til de sidste aftenbilleder fra i går aftes :smiley:
Desværre er nogle af billederne også her påvirket af at min flash ikke helt kunne følge med ift. lys… men heldigvis er modellerne smukke som bare pokker :thumbup:

Søde Dione


Sugieh og Tino - smukke som bare pokker

Sugieh - ja ord rækker ikke :wehuu:

Tino - han VED hvor lækker han er :savle::hjerte:

Sugieh kunne da bestemt også lege!

… men hun er nu bedst til at være lækker!



… også sammen med Lucky :smiley:

Intelligens-niveauet er tårnhøjt hos de tre Kat IV katte :cool: :tihi:

og så skete der et eller andet deromme bag sofaen

… men Lucky Linselus kom på igen

Min skuldertaske blev dagen igennem prøveligget af alle :tihi: (desværre fik jeg kun brugbare billeder af de to af dem)

Lucky blev utrolig optaget af, at bærbar-“puden” sagde lyd når Dione stod på den :klapper:



Han gav først op da han havde skubbet den på gulvet :dokdok: :klapper:

… og så var klokken lige pludselig 1 om natten og så kørte vi hjem igen :klapper: :ups:

TUSIND tak Louise for en helt fantastisk hyggelig eftermiddag, aften og starten af natten :høhø: :thumbup:
Det må gøres igen en gang :ok:

Det er utroligt så mørk, Sugieh er - bortset fra øjenfarven og visse andre smådetaljer kunne hun næsten gå for at være en chokolade burmeser :slight_smile:

Hvor er det nogle smukke katte alle fire :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: - og noget så gode billeder af dem. :ok:

Selv tusind mange tak :slight_smile: Jeg er vildt imponeret af dine billeder :slight_smile:

Mette: Sugieh er tysk thai. Hun var faktisk ligeså hvid som Dione, da jeg fik hende. Over den sidste vinter har hun nærmet sig sort. Dog vil jeg sige at efter en gedigen omgang med en furminator er hendes lysere farve begyndt at titte lidt frem igen :slight_smile:

Ja hun er super smuk mørk - men hun har næsten en manke af lys pels rundt om halsen :tihi:
super fin pige - jeg er lidt småforelsket i hende…

Hvor lækkert med nogen der endelig forstår at man IKKE kan vise for mange billeder af dejlige katte! :hjerte: Takker for at få lov til at kikke med hos de fire skønne kønne katte :hjerte:

Smukke smukke misser, og det ser ud til, at de har hygget dem :tihi:

Tak for synet af de fine misser!

Hvor er de skønne allesammen. Det første billede med Sugieh og Tino er så flot! De matcher stolens farve fantastisk!

Skønne billeder. Der er vist nogen, der snart kan få opdateret sin hjemmeside med gode nye billeder af misserne :smiley:

ER gjort :smiley:

Pragfulde billeder igen - og hvor er Tino dog gudesmuk! :smelter:

Ser ud til at I virkelig har hygget Jer :slight_smile:

Louise, du har meget smukke katte :inlove: … og Pia, du er slet ikke så ringe endda til at tage billeder :ok: