På besøg hos Vanilla

Igår var vi på besøg hos Susanne og Jørgen og gense lille Vanilla som er vores kommende lille Birma. har lagt et par billeder ind af hende og et af hendes søster.

Jøsses en “muuus”…lige til at besvime over.
Bimslinger ER noget af det mest bedårende der findes -forelsket
Brita -pote

Jaaaaaaaaaa det syntes jeg også. De er små bomuldstoter med ben og blå øjne -mis

sine - ord er fattige…

hun er bare SÅ vidunderligskøndejligpragtfuldsmuk

kAN KUN SIGE TA JEG ER 100% ENIG -HUG

Naaaaaaaaaaaaahhhhjjjjjj hun er da bare rigggggggggggggtiiiiiiiiigggggggg grimmmmmmmmmmmmmmm… -tihi

Fordi hun ikke er min… -græd

Uhhh, en sød lille isbjørn -love -love -love

Hun er alt alt for søøøøøøøøøøød, elsker hende -bananer -storrespekt

GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG -LOL

HI HI HI Ja hun er en rigtig isbjørn

Ja hun er Karen, måske du endag skulle have en bimse, den vil stå godt til dine skøøøønne MCO´er [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] -gruppekram -HUG

Hvor er hun bare superdejlig,Sine…Jeg kan godt forstå,at I bare må afsted og nusse den lille gøj [bigloony]

Altså… du må virkelig undskyld men lige netop her var det ikke katten, men dine fantastisk skønne piger der stjal mit hjerte… hold da op en udstråling de har… kunne jeg da bare så sådan nogle lækre nogen når det bliver min tur G

nå ja… katten er da også sød hahahhahaa

Lille smækre Vanilla… bliver deeeeeeeeejligt at få hende hjem sveske :slight_smile:

Jeg vil sige ligeså - Bimsen er sød - men dine tøser… Gud hvor er de skønne.
Og tillykke med den lille bamsemis.

Nøjjjjjjjjjj sikke en lækker uldtot

Tak søde Annette, du får lige et stort knus her fra mig -HUG -HUG -HUG -HUG -møz

Taaaaaaaak søde Poly [bigloony]

TAK TAK TAK [bigloony] [bigloony]

Øv, kan ikke se billederne -ked